Foxy :hayır olamaz
freddy:Evet sana aşık
ve fısıldaşmaları biter.Foxy artık mangle farklı bi gözle bakıyodu.Aslında o da güzel di ama bu kadarını düşünmemişti.
Mangle:D: evt o
Foxy:Hayır olamaz
Mangle:Ama öyle
Foxy::Sen
Mangle:Ne oldu
foxy:Güzelsin ama o kadar ileriye gitme
mangle:ıhıı
deyip kaçar hemen saklanabilecek b yer armaya başlar.Aklına ventler havalandırmalar geliyor.(Şimdi mangle'nin ağzından)hemen havalandırmalara giridim.Orası çok dardı ama geniş yerlerde vardı.hemen gidip kantinin havalandırmasına gittim.Çünkü orda yiyecek yoktu.Bazenleri kantindeki şeyler. rafın en üstüne konulduğunu biliyodum.O yüzden ordan bi çırpıda bir poşet yemeği alıp kendi yerime döndüm.Yerim aşkalrın aöıklandığı yere yakındı,onları dinlemeye başladı.
Foxy.Nereye gitti şimdi
Freddy:Esen onu sevmediğin için o kaçtı
Foxy:hayır ya abii
vaybe gerçekten üzülmüşler dedi.Aradan saatler geçer ve mangle hala ordadır.
yARIN..
Hemen müdüre sordular(müdür ogf (old golden freddy)'di
OGF:NE oldu
Foxy:hocam biz bi toplantı yaptık nası bişe olduğunu söylemiyim,O da bana kırılıp gitti.
OGF:HMM,peki ya olay neydi?
Foxy: Tam olarak anlatmıcam ama başlıyorum,Hocam hani bi ara aşk olayı olacakti ya
OGF:Heee o mu o bitıkmantıklı ama devamını anlat.
Foxy:Hocam bi benle mangle kalmıştı diğerleri söylemişti
OGF:eee
foxy:O bana aşıkmış bende bilmiyodum,bende dedimki güzelsin ama o kadar ileri gitme dedim.
OGF:Yok ya
Foxy:işte sonra kaçıp gitti.
ondan sonra heryerde arama yapıldı.bakmadıkları bi yer kalmıştı havalandırmalar.En sonunda mangle'yi bulmuştular.(O an)Mnagle aşırı farklı gözüküyodu böyle örümcek gibi,Böyle sanki ömür boyu ventlerde yaşamış gibiydi.
Freddy:MANGle hadi gel
mangle bi türlü gelemiyor.Bişekilde onu ordan çıkarıp okul hapisanesine attık.
Devam Edecek.......................
Arkadaşalr bu gün deneme olduk biraz uzun oldu ama güzeldi.Cand x baslon boy'u değiştiriyi 'mi yazın.
Sayanora
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir FNAF Aşkı(Bitti)
RomanceEvet yıllar sonra bir fnaf aşkı açıklamasına update geldi en iyi ve en cringe kitabım bundan sonrası eskiden kalma. Fnaf karakterleri bu sefer bi okulda bu okulda aşk nefret duygu vb. şeyler var ve karakterlerimizden Foxy bu okula gitmeye başlıyor v...