BONUS BÖLÜM

14 5 0
                                    


Öncelikle bölüm hakkında bilgi vermek istiyorum.1.sezon finalinden sonra 12. sınıfta geçiyor.Hepinize güzel okumalar
---

**Bir FNAF Aşkı - Bonus Bölüm: Veda Partisi**

Foxy, okulun geniş spor salonunda düzenlenen veda partisine adım attığında, etrafı rengârenk balonlar ve süslemelerle doluydu. Herkesin yüzünde hem sevinç hem de hüzün dolu bir ifade vardı. Mezuniyet, herkes için yeni bir başlangıç anlamına gelse de, yıllardır birlikte oldukları dostlardan ayrılmak zor olacaktı.

**Chica**, partinin ortasında dans ederken kahkahalarla gülüyordu. **Freddy** ise kenarda, bir grup arkadaşıyla sohbet ediyor ve şakalar yapıyordu. **Bonnie**, Foxy'yi fark edip el salladı. "Hey, Foxy! Buraya gel!" diye bağırdı.

Foxy, Bonnie'nin yanına doğru ilerlerken, içindeki heyecanın yanında hafif bir hüzün hissetti. Bu son gece, yıllardır biriktirdikleri anıların son bir kez canlandığı gece olacaktı.

"Merhaba Bonnie," dedi Foxy, arkadaşına sımsıkı sarılarak. "Ne yapıyorsun?"

"İşte, eski dostlarla sohbet ediyorum," dedi Bonnie. "Bu geceyi unutulmaz kılmamız lazım, değil mi?"

Foxy gülümsedi ve etrafa bakındı. Salonda dolanan yüzlerce tanıdık yüzün arasında gözleri birini arıyordu. Onu bulduğunda, kalbi biraz daha hızlı atmaya başladı. **Mangle**, bir grup arkadaşıyla birlikte duruyor ve tatlı bir şekilde gülümsüyordu.

Foxy derin bir nefes aldı ve cesaretini toplayarak Mangle'a doğru ilerledi. Mangle onu fark ettiğinde, yüzünde sıcak bir gülümseme belirdi. "Foxy, sen de buradasın," dedi Mangle.

"Evet, bu anı kaçırmak istemedim," dedi Foxy. "Canım seni görmeden gitmek istemezdim."

Mangle'ın gözlerinde bir parıltı belirdi. "Ben de öyle," dedi yavaşça. "Bu gece, birbirimizle geçirdiğimiz güzel anıları kutlamalıyız."

Gece ilerledikçe, Foxy ve arkadaşları eski hikayeleri anlatarak ve kahkahalar atarak anıların tadını çıkardılar. Freddy, herkesin ilgisini çeken komik bir anekdot paylaştı; Chica, pasta kesiminde herkese yardım etti; Bonnie ise gitarını çıkardı ve grubu eğlendirecek birkaç şarkı çaldı.

Partinin sonuna doğru, salonun ortasında bir masa etrafında toplandılar. Foxy, içindeki duygularını daha fazla tutamayıp ayağa kalktı. "Hepinize, birlikte geçirdiğimiz zamanlar için teşekkür ederim," dedi sesi titreyerek. "Bundan sonra farklı yollarımıza gideceğiz ama bu geceyi ve sizleri asla unutmayacağım."

Arkadaşları alkışlayarak Foxy'yi destekledi. Mangle ise yavaşça ona yaklaştı ve elini tuttu. "Foxy, hep birlikteyken her şey çok daha güzel oldu. Yeni maceralarda da birbirimizi hatırlayalım."

Foxy, Mangle'ın elini sıkarak gözlerinde minnetle bakarken, bu özel anın tadını çıkardı. Gece bitip, yeni bir gün doğarken, Foxy bu anın sonsuza dek kalbinde saklı kalacağını biliyordu.

---
Sonunda bitirdim. Kitap okunmuyodu bonus bölüm lazımdı.Bana destek veren herkese teşekkürler.Ayrıca kitap
#mangle ' de 2
#foxy ' de 4
#fnaf ' ta ise 18 'inci olmuş.
Ben seneye lgs ye giricem ama arada sürprizler ve lolbitden benim hakkımda bilgiler gelicek.
Aslında şuan rebuild ' in birazını yazdım hala kitap yazmaya üşenmekteyim.Alt tarafa kendimden bir resim ve müzik koymak istedim biraz çirkin olabilirim.

Alt tarafa kendimden bir resim ve müzik koymak istedim biraz çirkin olabilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu arada fotoğraf 1 yıl önceden kalma

Umarım bonus bölümü beğenmişsinizdir.Birde bana ulaşmak isteyen kişiler varsa tahadlgr_29 instagram hesabı üzerinden ulaşabilir. Daha sonraki kitap ve bölümlerde görüşmek üzere.

Bir FNAF Aşkı(Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin