Dva mladí kluci sedí vedle sebe na sedačce na letišti a povídají si.
Najednou se mladší z nich postaví a zeptá se staršího,,Nemáš hlad Georgi?"zeptá se Dream a usměje se na mě.
,,Něco bych si dal"odpověděl jsem a stoupl si vedle něj.
,,Tak pojď někde tady má být KFC tak si tam můžeme něco dát"řekl a u toho koukal do mobilu.
,,Okey to zní lákavě"řekl jsem a vzal si svoji tašku s věcmi.
,,Ok ale máme malý problém"řekl Dream a poškrábal se na zátylku.
,,Jaký zas?"řekl jsem se smíchem,
,,Budeme muset to KFC tady na tom obrovském letišti najít"řekl a začal se rozhlížet.
•Time skip•
No co si budeme po letišti chodíme už asi hodinu a nic jsme nenašli.
Právě teď jdeme takovou dlouhou chodbou najednou dojdeme do velké prázdné haly která je nejspíš v opravě, protože tam bylo plno lešení a smrdělo to tam po barvě.
,,Ty vole, co to tady je" řekl Dream a rozhlížel se po obrovské hale.
,,Nevím ale myslím si že tu nemáme co dělat "řekl jsem při pohledu na nápis na kterém bylo velkým napsané : ,,Prostory v opravě, nepovoleným vstup zakázán,, které potvrzovaly mou teorii.
,,Ale notak, můžeme tu zůstat než ti poletí letadlo budeme tady mít soukromí, a rozhlas tady určitě funguje" řekl Dream a usmál se na mě.
,,Já nevím" řekl jsem a chtěl se rozejít pryč
,,Prosím" udělál na mě Dream psí oči na které nejde říct ne.
,,Tak jo" řekl jsem s menším povzdechem
,,Yesss" řekl Dream a táhnul mě na sedačky které byly zakryté nějákým igelitem.
Igelit z toho sundal a rozvalil se na ně.
,,Můžeš si tu položit věci a jdeme hledat to KFC" řekl nedočkavě Dream a usmál se.
Já akorát protočil očima odložil svoje věci na ty sedačky a rozešel se z té obrovské haly pryč.
Došli jsme do KFC ale já si až teď uvědomil že už nemám žádné peníze v dolarech ale jen v librách a typuji si že tady libry brát nebudou.
,,Co si dáš ?" zeptal se Dream a u toho čuměl na tabuli na které se promítali jídla
,,Hele asi nic už nemám peníze" řekl jsem a pokrčil jemně rameny
,,Zvu tě" řekl Dream a už vytahoval peníze z peněženky.
,,To nemusíš" řekl jsem a dal si ruce do kapes.
,,Ale já chci, co si dáš? "zeptal se Dream
,,Tak dám si B-smart a jahodový milkshake " řekl jsem s úsměvem na tváři.
,,Okey, počkej tady" řekl Dream šel to objednat.
Po chvíli přišel aji s lístkem s číslem a potichu se smál.
ČTEŠ
𝑨𝒊𝒓𝒑𝒐𝒓𝒕✈︎
Fanfic𝐕𝐬̌𝐞𝐜𝐡𝐧𝐨 𝐭𝐨 𝐳𝐚𝐜̌𝐚𝐥𝐨 𝐚𝐥𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐲 𝐬𝐤𝐨𝐧𝐜̌𝐢𝐥𝐨 𝐧𝐚 𝐥𝐞𝐭𝐢𝐬̌𝐭𝐢...✈︎ Inspirace z jedné zahraničí Ff