under the sky in room 553 discovered you and i

2.4K 137 98
                                    


Hastanede origami kalp geleneğini hiç duydunuz mu?"


Kalbi alan çocuk, neşeyle başını sallayarak onu heyecanla inceledi. "Evet! Annem bana, biri hastaneden cennete gitmek için ayrıldığında, hepimiz onlar için kağıttan bir kalp katladığımızı söyledi! Böyle, böyle!"

"Doğru," diye kıkırdadı Soobin. "Ama nasıl başladığını biliyor musun? Burada, bu odada başladı. Kaybettiği aşkı için her gün kağıttan bir kalp katlayan, her yaptığının onu o gözlerin yeniden açılacağı güne daha da yaklaştıracağını uman bir çocuktan."

"Maalesef onun için o gün gelmedi."

soobin'in olduğu yerde durmasına neden olan şey, hemşire önlüğünün eteğinde kenetlenmiş küçük bir eldi.

Yine sakin bir Pazar sabahı hastane kafeteryasında her zamanki gibi olaysız geldi. Erkek bir elinde tablet tutuyor, avluda bir tur kontrolleri bitirdikten sonra içeri giriyordu. İçeride çok fazla hasta yoktu, kahvaltısını bitiren birkaç çocuk ve ihtiyacı olan birkaç yaşlı dışında.

Çekiciyi hissedince, Soobin hemen döndü ve elin sahibiyle yüz yüze geldi. Küçük bir kıza aitti - genç, oldukça solgun, çerçevesi çelimsizdi. Soobin, daha sonra beslenme uzmanıyla bir iki kelime söyleyebilmek için adını sormayı aklına not etti.

Gece kadar koyu, siyah yeşim gibi ipeksi saçları vardı. Doğrudan ona bakarken gözleri iri ve yuvarlaktı - geri kalan küçük yüz hatlarına oranla neredeyse ürkütücü derecede büyüktü. Gövdesi, tuhaf bir şekilde belirsiz olan düz beyaz bir elbise giymişti. Ama sonra tekrar, bu bir hastane elbisesiydi.

Çocuğun serbest elinde bir Peitero ördek peluşu vardı, göğsüne sıkıca yapışmıştı. Yumruğu tuhaf bir şekilde kenetlenmişti ve ancak o zaman Soobin, kalın parmaklarının aralığından başka bir şeyin girdiğini fark etti.

"Merhaba," diye ona sıcak bir gülümseme gönderdi ve çocuğun göz hizasına gelmek için hızla çömeldi. Karşılığında utangaç biriyle ödüllendirildi. "Size nasıl yardım edebilirim?"

"Bay hemşire." Uysalca mırıldandı kız, gözleri biraz merakla açılmıştı. O obsidyen küreler ona göz kırptıkça gün gibi açıktı. Soobin buruştu. "Ben... Bir şey buldum."

"Yaptın? Bana göstermek ister misin?" Soobin mırıldandı, gözleri kızın kenetlenmiş yumruğuna bakıyor, dönmesini bekliyordu. Ve öyle oldu.

Ancak kızın avucunda yatan şey ifadesinin değişmesine neden oldu.

Küçük elinin ortasında buruşmuş kağıt bir kalp vardı. Düzgünce katlanmış, ancak kenarları aşınmış. Bu onun için alışılmadık bir manzara değildi, ama her ne sebeple olursa olsun, bağırsakları ona Soobin'in bu özel görüntünün nereden geldiğini çok iyi tanıdığını söylüyordu.

"Ah? Bunu nereden buldun?" Çocuğun elini tutmak için kendi avucunu açarak yüzündeki gülümsemeyi tutmaya çalıştı.

Kız kıpırdanarak ağırlığını ayaklarının arasına aldı; Cevap vermekte isteksizdi - yapmaması gereken bir şeyi yaparken yakalandığı için azarlanmaktan korkan bir çocuk gibi. "Bana söylemende bir sakınca yok, söz veriyorum." İhtiyacı olduğuna emin olduğu ekstra güvence için ekledi.

Bu, gözlerinde bir umut ışığı yaktı. "Bunu benimkinin yanındaki odada buldum! O kadar çok vardı ki! Barbie filmi gibiydi, bay hemşire!"

room553Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin