Acțiune / Mister / Dramă / Enemies to Lovers
_________
✯
Uneori faci alegeri în viață și, alteori...
...alegerile te definesc pe tine._________
Pentru Elena Castillio viața avea un sens, iar drumul său fusese trasat cu grijă pentru a trece cu brio etapele esențiale din viața unui om, numai că odată cu evenimentul ce a adus-o pe cumele disperării, dorința sa de a-și rescumpăra greseala și, totodată, de a avansa în grad o aruncă pe marginea prăpastiei. Și, astfel presiunile celor sus puși au determinat-o să facă o serie de alegeri planificate în detaliu care își aveau ca scop un singur lucru, și anume promovarea sa, cel puțin asta credea toată lumea.
Însă nu asta fusese adevărata sa intenție, nici pe departe.Elena nu a luat în calcul și faptul că planurile adesea dau greș, iar alegerile, odată făcute, nu mai pot fi controlate, căci sunt într-o continuă schimbare care e întotdeauna conferită de împrejurări.
Împrejurări care o aduc în punctul în care toată acea siguranță construită în timp se spulberă în fața albastrului de Caraibe, iar nuanța feerică a privirii dușmanului îi anihilează toate instinctele -
mai puțin rațiunea.Singura care luptă contra dușmanului.
Singura care luptă pentru dreptate și pentru cauză, singura cu ajutorul căreia emoția ce persistă în ființa sa reușește să deslușească chiar și cel mai mare mister al familiei Herrera.
_________
Stimat cititor,
Înainte de a începe povestea, îmi doresc să îți fac o scurtă precizare. Povestea poate fi una destul de clișeică, cu acțiuni mai mult sau mai puțin normale, însă, îmi doresc să îți zic că povestea este personalizată după preferințele mele și nu a fost copiată sau preluată din altă parte.
Ar putea să îți placă. Sau ar putea să nu îți placă. Depinde de gusturile tale, însă, dacă ești în căutare de povești piperate și pline de acțiune, ai venit la locul potrivit!
Ar putea exista și câteva greșeli de ortografie și de exprimare, dar e în regulă, voi corecta atunci când voi simți nevoia să o fac.
Îți urez o lectură plăcută, cu toate că știu că nu este printre cele mai bune, însă dacă reușesc să scot un zâmbet de la tine,
sunt mai mult decât mulțumită.COPYRIGHT
Notă Autor : Toate drepturile îmi sunt rezervate mie, Ines Reed.
Conținutul poveștii este original bazat pe imaginația și gândurile mele.
Unele locații, denumiri ale unor lucruri neobișnuite sunt inventate de mine.Copyright © 2022 marblevenom // Ines Reed
All rights reserved.
CITEȘTI
Albastru de Caraibe
Mystery / ThrillerPentru Elena Castillio viața avea un sens, iar drumul său fusese trasat cu grijă pentru a trece cu brio etapele esențiale din viața unui om, numai că odată cu evenimentul ce a adus-o pe culmile disperării, dorința sa de a-și rescumpăra greșeala și...