Simay liseye yeni başlamıştı.Çok heyecanlıydı ilk dersleri kimyaydı.Zil çaldı simay kızımız en ön sırada ineklemekle meşguldü.
Hoca sınıfa jilet gibi takımlarıyla sınıfa giriş yaptı.
Simay'ın kalbi hızlandı gözleri parıldadı. Sınıf ayağa kalktı
Hoca
-Günaydın arkadaşlar buyrun oturun.
Herkes yerine geri oturdu. Hoca konuşmaya devam etti.
-Slmlar(selamlar) benim adım Kayra sizin kimya hocanızım şimdi de sizleri tanıyalım.
Kayra hoca kızım senden başlayalım dedi. O kişi kim miydi? Tabi ki Simay.
Simay ayağa kalktı fakat kekeledi.
-Mmerhaba hocam adım Simayy bu kadar.
-Bu kadar mı?
-Evet hocam.
-Peki o zaman Simay tanıştığımıza memnun oldum.
-Ben de hocam.
Kayra heskesle tanıştıktan sonra zil çaldı. Öğle arasıydı Simay Kayra'yı takip etmekle meşguldü.
Koridorun sonundaki elinde çay bardağı tutan Kayra'yı kesmekle meşgulken Simay Kayra'yla göz göze gelince sınıfa kaçtı.Bu böyle devam etti. Kimya derslerini Kayra için ilgiyle dinleyip diğer dersleri dinlemiyordu.Birinci dönem böyle devam edip bitti. İkinci dönemin başında corona patlak verdi ve sözde iki haftalık tatile girildi.Dersler online oldu herkes evlere kapandı millet kafayı yedi. Simay ise Kayra'sını özlüyordu...Bu benim ilk hikayem gerçek hayat ve hayal ürünü unsurlar içermektedir yorum ve vote yapmayı unutmayın umarım beğenirsiniz:)