Ep-31(Z+U)

1.7K 140 20
                                    

"မလာစဖူး လာလို႔ ထူးဆန္းေနတာ ... အခု ေမွာက္ေအာင္ေသာက္ေနတဲ့ နင့္ကို ငါပိုထူးဆန္းေနၿပီ ယြန္းဝင့္လႊာ ... ၾကည့္ဦး တစ္ခြက္ေတာင္ မကုန္ေသးဘူး ... မူးေနၿပီ ...."

နီယြန္ မီးသီးႀကီးမ်ား တလဲ့လဲ့ေတာက္ေနေသာ ခ်စ္စုေမာ္ရဲ႕ barဆိုင္ေလး၌ ... သူငယ္ခ်င္းကို ရင္လာဖြင့္ရင္း ဝိုင္ခြက္ေသးေသးနဲ႔ ဝိုင္ ပိက်ိေလးကို တစ္ငံု နွစ္ငံု သံုးငံုသာ ေသာက္ရံုရိွေသး ယြန္းဝင့္လႊာ ေမွာက္ေနေတာ့သည္ ...

ည၈နာရီကတည္းက bar ထဲေရာက္ၿပီး ရင္ဖြင့္တာ အခုဆို ၁၀နာရီ ထိုးခါနီးၿပီ ... ျမန္မာဝတ္စံုနွင့္ ရိုးရိုးေအးေအးေလးသာ ေနတတ္တဲ့ ဝင့္လႊာဟာ ... မထင္ထားစရာ အျပဳအမူေတြျဖင့္ မူးမူးရူးရူးသာ ျဖစ္ေနပါေတာ့သည္ ... တစ္ခြက္လံုး ေမာ့ခ်လိုက္ၿပီး ဝိုင္ရဲ႕အရသာကို ရင္ဖက္ႀကီး တစ္ခုလံုးနဲ႔ ခံစားရင္း မူးယိုင္ယိုင္ ေလသံေလးျဖင့္ ...

"ခ်စ္စု ... ငါ့ ငါ့ရင္ဘက္ထဲက အရမ္းနာ တယ္ ဟာ ... ငါ့ နွလံုးသားတစ္ခုလံုး ေတာမီးေလာင္သလို ဟိန္းဟိန္းေတာက္ေနၿပီ ... ငါေလ ငါ ေသာ့္ကို သိပ္ခ်စ္တာဟ ... ဒါကို ေသာ္ သိရက္သားနဲ႔ ... ငါ့ဘက္ကို တစ္ခ်က္ေတာင္ ငဲ့မၾကည့္ဘူး ..."

"ဒီလို တစ္ေန႔ျဖစ္လာမွာ နင္လည္း သိသားပဲဟယ္ ..."

"သူတို႔ မေတြ႕ေလာက္ေတာ့ဘူး ထင္လို႔ေပါ့ဟာ ... ငါ ငါဘာျဖစ္လို႔ ဒီဆရာဝန္အလုပ္ကို လုပ္မိသြားရတာလဲ ... ငါ ဝါသနာပါတာလည္း မဟုတ္ပဲနဲ႔ ... အဲ့တာေတြက ေသာ့္ေၾကာင့္ ... ေသာ့္ေၾကာင့္သာ မဟုတ္ရင္ ... ငါ ဒီလမ္းကို ေ႐ြးမိမွာ မဟုတ္ဘူး ... ငါသာ သာမာန္လုပ္ငန္းခြင္ရဲ႕ ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ ျဖစ္ရင္ ... ေသာ့္ကို ဂရုမစိုက္နိုင္မွာ မဟုတ္သလို ... ေသာ္နဲ႔လည္း ဒီလို ေဝးရမွာ မဟုတ္ဘူး ဟာ ..."

"နင္ အလုပ္အားတဲ့အခ်ိန္တိုင္း ေသာ့္ဆီကို အေျပးသြားေနတာပဲ ... ေသာ္ ျဖစ္ခ်င္တာေတြလည္း နင္ျဖည့္ဆည္းေပးေနတာပဲ ... ေသာ္ နင့္ကို တစ္ေန႔ေန႔ေတာ့ နားလည္မွာပါ ... အားတင္းထား ..."

"ေသာ့္အတြက္ဆို အၿမဲစဥ္းစားေပးေနမိတဲ့ အက်င့္ႀကီးက ... အခုက်မွ ဓားဒါဏ္ရာလိုပဲ ထိုးမိကာမွ နာက်င္လာတာ ..."

𝙽𝚘𝚝 𝚃𝚘 𝙱𝚎 𝙻𝚘𝚟𝚎𝚍Where stories live. Discover now