1.2

407 30 6
                                    

onu bulusmaya cagirdim ve konum attim. Taehyung'a her seyi gosterip, kanitlamama ramak kalmisti. Her sey jisung sayesindeydi eger o olmasaydi ne taehyungu pisman edebilir, ne aldatmadigimi kanitlayabilir, ne de tae'nin beni bu yuzden terk ettigini anlayabilirdim.

Ustume basit seyler giyip, bulusacagimiz yere gittim. Kafeye cagirmistim. Fazla inanin olmadigi bir yerdi sinirlenirsem insanlari rahatsiz etmek istemedim. Kafeye girerken Eunwoo'yu gordum hemen ses kaydini acip, onun fark etmeyecegi sekilde masanin ustune koydum. Masaya oturdu. (-eunwoo +jimin)

- selam.
+ selam.
- beni cagiracagini bebklemiyordum dogrusu, ne oldu?
+ direkt konuya giriyorum o zaman.
sustu. Konusmami bekledi.
+Taehyung'a opustugumuzu daha dogrusu beni bir anda optugunu sen mi soyledin?

guldu. Histerik bir kahkahaydi.

- ay Jimin, gercekten hic gulecegim yoktu.
sert cikistim
+ gulmeseydin o zaman.

bogazini temizledi.

- pekala, dogruyu soylemek gerekirse evet, ben yaptim. O salak da sana hic inanmiyormus, hic guvenmemis sorgusuz sualsiz direkt ayriliverdi. Seni boyle bir insandan kurtardigim icin bana minnattar olmalisin.
+ kes sesini, alcak herif.
- pekala, guzelim senin istedigin gibi susayim.

elini elimin ustune koyup yaklasti. Direkt elimi cektim ve ayaga kalktim. Istedigimi almistim, bu herifle ayni ortamda durmaya daha fazla katlanamazdim, katlanmamaliydim.

+ pislik bir insansin, tanri seni- ahh siktir git seninle ugrasmayacagim!

kactim. Evet, resmen ondan kactim bir taksiye atladim ve kactim. Once eve gitmeyi dusundum ama daha sonra her seyi bugun tamamiyle bitirmem gerektigi aklima geldi. Aslinda yarin Taehyungla gorusup oyle halledebilirdim ama su an istiyordum. Evinin konumunu gosterdim ve oraya surmesini istedim. Jisung'a "ses kaydini aldim, oraya gidiyorum." Mesajini attim ve onun merakini biraz olsun dindirdim. Taehyung'un evine gelmistim. Taksiden indim. Derin bir nefes aldim. Her sey bugun bitiyordu. Hizlica zile bastim. Kapiyi tahmin ettigim gibi Taehyung acti( -taehyung +jimin)

- Ne isin var burada!
+ cok kabasin, insan bir iceri davet eder, misafirperverligini hic begenmedim.
- benimle oyun mu oynuyorsun, ne isin var diyorum!

goz devirdim

+ kanitimi getirdim, cekil surdan.

onu ittirip eve girdim. Koltuga oturdum. Onceden sevistigimiz koltuga... bunlar kafami dagitmamaliydi kendine gel Jimin, her seyi bitirmek icin buradasin. Karsima gecti.

-Goster bakalim kanitini.

bir sey demeden hemen ses kaydini cikarttim. Ses kaydi tamamen bitti. Gozunu tekefondan cekip bana bakti ve tek bir sey soyledi

- ya eunwooyla anlasip bu sesi kaydettiysen, nerden bilecegim.

artik sinirimin son damlasiydi onun yuzunden beni taciz eden bir adamla gorusmustum ve bana bunlari mi soyluyordu. Bu sefer kendimi tutmadim ve bir tokat attim.

+ SEN BENIMLE DALGA MI GECIYORSUN HA EUNWOOYLA NE GIBI BIR ANLASMA YAPABILIRIM! O BENI TACIZ ETTI VE BEN SIRF SANA BIR SEYLERI KANITLAMAK ICIN O ADAMLA KIMSENIN OLMADIGI BIR YERDE BULUSUP ONA BU SORUYU SORDUM. BENIM KOLUMDAN TUTUP TECAVUZ EDEBILME IHTIMALINI GOZE ALARAK, NASIL BIR INSANSIN SEN.
aglamistim kendimi durduramiyordum. Bu artik fazlasiyla agir gelmisti, resmen benimle dalga geciyordu. Ne yaptiginin farkinda degildi. Beni cildirtmisti bu son damlaydi. Gozlerime bakti

Taehyung'u dovmek isteyenler buraya yorum atsin.👉🏻

ex / vmin textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin