1.3

323 22 2
                                    

gozlerime bakti.

-uzgunum, aglama lutfen.

+UZGUNUM MU O KADAR SEY SOYLUYORUM VE SADECE BANA UZGUNUM MU DIYORSUN? SIKTIR GIT TAEHYUNG SAKIN BIR DAHA KARSIMA CIKMA!
-ben-ben ne diyecegimi bilemedim sadece ozur dilerim jimin...

cevap vermedim. Evden ciktim ayni taksiye atlayip evime gidecektim ki jisungun yanina gitmek daha mantikli geldi. Kapiyi caldim.

-hosgeldin hyu-hey ne oldu? kotu gecti sanirim.😕
Kizarmis gozlerimle ona baktim ve soguk sesimle sadece "fazlasiyla" diyebildim iceri gecip koltuga oturdum; dizlerimi kendime cekip basimi koydum.

-hyung ne oldu, ne yasadiniz, ne dedi?
+bana inanmadi.
-ne?
+inanmadi iste. Eunwooyla anlasip o ses kaydini cekmisim.
-Bu adam, bizimle dalga mi geciyor? Cidden oldurecegim bunu.

sessiz kaldim bir sey demedim, diyemedim. Uyumak istiyordum sadece uyumak

+yatagini kullanabilir miyim?
-tabiki hyung sormana bile gerek yok. Pijamalarimdan da verebilirim istersen rahat uyu
-sag ol, tesekkur ederim.

Jisung'un yatagina yattim ve aglauarak uyudum.
Gozlerimi actim. Hava kararmisti telefeonumu cikartip saatin kac olduguna baktim saat 8'i 7 geciyordu telefonu kilitleyip kafami tekrar yastiga koydum ve ic cekerek gozlerimi kapattim aci cekiyordum ne kadar aklimdan cikartmaya calissamda olmuyordu bana inanmamis olma gercegini aklimdan cikartamiyordum saka gibiydi her seyin ruya olmasini istiyordum simdi Taehyung "gunaydin sevgiliiiim" diyerek beni opucuklere bogacak ve beni uyandiracakti boyle olmaliydi boyle olmasini istiyordum ama olmayacakti olmayacagini cok iyi biliyordum ama bu istegimi bastiramiyordum. Jisung iceri girdi.

-hyung? Uyan hadi, yemek yiyelim.

gozlerim kapali bir sekilde konustum.

+yemek yemek istemiyorum, acikmadim.
-hyung, biraz ye en azindan.

ic cektim oyle bir pislik yuzunden yemek yemeyi kesip daha da fazla zayiflayamazdim. Iceri gidip biraz da olsa yemek yedim.



eve gelmistim kendimi yatagima dogru attim ve gozlerimi kapattim. Hala boyle bir tepki nasil verebilirdi anlamiyordum saka gibiydi yani diyecek hic bir kelime gercekten bulamiyor- telefonumu elime aldim hyunjin yazmisti, ah onu unutmustum tamamiyle.


Ona kotu oldugumu falan anlattim su an icki alip bize geliyor aslinda dinlenmek istedigimi soyledim ama kabul etmedi icki iyi gelebilirmis. (+jimin -hyunjin)
kapiyi actim
+selam.
-selaaam, anlat bakalim kim uzmus bebegimi.

gulumsedim, bu cocuk cok tatliydi hosuma gidiyordu.

+hyunjin bunu sana anlatmak gercekten ne kadar mantikli bilmiyorum bos versek olmaz mi?
-lutfen.

pekalaa, boyle bakarken hayir diyemezdim.

anlatmistim her seyi, icmistik beraber su an deli gibi guluyorduk ama neye guldugumuzu bilmiyordum. Yere oturmus koltuga yaslaniyorduk bana baktigini hissettim ona dogru dondum.

-cok guzelsin jim. Surekli yaninda olmak istiyorum bu normal mi?
+asik mi oluyorsun yoksa bana jinnie

guldum dalgaya vurmustum cunku ne diyecegimi bilmiyordum.
yaklasti, yaklasti ve daha fazla nefesi dudaklarima geliyordu.
-lutfen, bana kizma.
fisildadi ve ne dedigini anlamadan beni optu. Elini belime koydu ve kendine cekti sanki uzagindaymisim gibi. karsilik verdim sonra kucagina ciktim ellerimi yanaklarina koyup dilimi agzina gonderdim ve dillerimizi bulusturdu. Sakince bel boslugumu oksuyordu, bir elimi yanagindan cekip tisortunden iceri soktum karin kaslarini elledim surtunmek istiyorum ama tepkisi korkutuyordu sanki istemeyecekmis gibi geliyordu nedenini bilmiyordum.
-jim durmaliyiz, ikimizde sarhosuz sabah pisman olacaksin hala onu seviyorsu- dudaklarina tekrar yapistim ve surtundum sabahi dusunmek istemiyordum, pisman olacaksam da onunla olmak istiyordum ona guveniyordum guvenmek zorundaymisim gibi hissediyordum sanki beni hep koruyacakmis gibi....

cooook uzun zamandir bolum atmiyordum uzgunum mental olarak bok gibiydim ve diger bolumde noktalama isareti kullanmicam zor oluyo

ex / vmin textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin