toplanti bæslamisti. gozum hep ona kayiyordu... aman allahim noluyordu bana boyle!!!!🤒🤕 diger baskanlar aralarinda birkac konuyla ilgili tartisirken benim aklimda sadece o vardi. ve ona bakmadan duramiyordum. yaklasik 984386728993. bakisimi ona atinca cok garip bir sey oldu🥶😱😨😰 O DA BANA BAKIYORDU!111!11!!!111! GOZ GOZE GELMISTIK??? hayal mi goruyordum? bu bir ruya miydi? onun kurt bakislari beni suzuyordu?? kalp atislarimin hizlandigini hissettim.
toplanti bitince korumalarima tuvalete gidecegimi soyledim. tuvalete giderken iceri birinin girdigini gordum ama kim oldugunu tam olarak anlayamadim. isimi hallettikten sonra bir elin kolumu tuttugunu hissettim. kolumu tutan el beni kendine cekti ve karsimda kurt bakislimi gordum!!1!11! 9589 dk boyunca onun kurt bakislarinin benim dudaklarima bakisini izledim.
"yavrum." benimle konustu! BENIMLE KONUSTU!!!! heyecændan ne yapacagimi, ne diyecegimi bilemiyordum. bir elini belime indirmesiyle beni duvarla arasina almasi bir oldu. kendimi tutamiyordum. ona yaklastim ama o kendini geri cekti. "izin almadin kemalcik." alnimdan soguk terler akiyordu. NE YAPMISTI- daha dogrusu NE YAPMAYA CALISMISTIM BEN?!1?1!!??
"o-oo-o-o-o-o-o-opp-p-pebilir miy-y-im babacik?" cok utaniyordum ama o bana siritarak bakti ve dudaklarima yapisti. recep kravatini cikarip ellerimi bagladi. "y-yakalanirsak... yakalanirsak nolcak?" dedim korkuyla ama bir o kadar da azginligimla. "sana bir sey olmasina izin vermem kemalcik" dedi. dugmelerimin yere dusus sesini duydum. ne oluyordu benim ve kurt bakislimin arasinda?!1?11!! kendi uzerindekiler pahali oldugu icin yirtmaya kiyamamisti. OFF NASIL DA EKONOMIYI DUSUNUYOR BOYLE!!!11!!111!! ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh yameteeğğğ
beni kucagina aldi ve bacaklarimi beline doladi. malafatini ortaya cikarinca gozerim acildi. TANRIM COK BUYUKTU!1!!! ve onu icimde istiyordum!!!! ben bunlari dusunurken o harekete gecti ve icime giren malafatinin buyukluguyle aci icinde inledim. beni hazirlamamisti bile. ama umrumda degildi. onun icin her aciyi cekmeye hazirdim!
isimizi bitirince ikimiz de nefes nefese kalmistik ben ise yirtik kiyafetlerimle nasil disari cikabilecegimi dusunuyordum ki hayat kurtaricim kurt bakisli omrum aslan yelesi saclarinda hayat buldugum bana 98372893 euroluk kiyafetlerle yanima geldi. kiyafeleri giydim ve bana "sonra gorusuruz kemalcik." diyip yanagimdan optu.
ya arkadaslæ umarim sonumuz kotu bitmez ama hepsi bilisim dersinin sucu. bu arada her yb sali gunleri gelicek cunku bilisim dersimiz sali gunu👹👹👹👹 YARİN 5SOS OPPALARİM SARKİ FİSEKLİYOR COK HEYECÆNLİ🤯🤯🤯🤯