wstęp

279 28 6
                                    

„The days belongs the same at the last months but...
This day do to much to his life.. He liked a boy called...."

i tu wlasnie sie rozpoczyna historia chlopaka dilera ktory poszedl do szkoly z akademikiem, czeka go wiele przygod..
kto wie moze kogos nawet pozna.

- ksiazka bedzie pisana przezemnie poniewaz mam ogromna wene jak narazie do pisania shipu c!quackbur.
- wiek quacka i wilbura bedzie wymyslony jak i ich zainteresowania i tym podobne rzeczy, mam nadzieje ze zrozumiecie mnie bo naprawde nie chce zadnego hejtu co do tej ksiazki
- jezeli myslicie ze bedzie to pojebany ff to nie.. ja wiem ze robilem dziwne ksiazki ale chce to zmienic i zrobic cos co sie spodoba innym
- nie bedzie zadnych 18+ scen!!
- zapewniam ze nie bedzie bardzo dziwnych scen, obiecuje wam to

mini opis.

alex (quackity) bedzie mial 17lat, zostanie mu doslownie miesiac do urodzin, chlopak bedzie ponury, cichy, lekko osamotniony na poczatku w szkole, oprocz tego gra na gitarze, spiewa jak i robi wiele interesujacych rzeczy, jest mini streamerem, osiagnal on az 400tysiecy subskrybcji i robi kontent gdzie gra w gry lub gra na gitarze dla fanow.
nie ma wielu znajomych, chodzi ciagle w czapce przez co ludzie go wytykaja i uwazaja za dziwaka. oprocz tego ubiera rozne naszyjniki, bluzy oraz garnitury. najczesciej to sa czarne ubrania, rzadko kiedy ubiera sie w jakies kolorowe badziejstwo.

william (wilbur) ma 18lat, uczeszcza do tej szkoly juz rok, chlopak jest pomocny, kochany, kazdy go uwielbia w szkole, jest popularny, zauroczony w jednej dziewczynie, gra na gitarze, rowniez spiewa i tworzy idealna muzyke przez co na swoim kanale zebral juz 1milion subskrybcji, streamuje gdzie spiewa i gra na gitarze. rzadko kiedy gra w gry na streamach, interesuje sie tylko muzyka. ubiera sie modnie, najczesciej w jeansy, garniaki, koszule i tym podobne, ma naszyjnik swojej zmarlej babci za ktora strasznie teskni, ludzie go kochaja za to jaki jest..

to tyle z wstepu!! mysle ze wszystko tu wytlumaczylem i zycze wam milego czytania 1 rozdzialu ktory bedzie wstawiony wkrotce
bye! <3

You know.. I love you.. ~ (quackbur) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz