⚠️ Warning ⚠️ 18+ Jk top
អ្ហឹសៗ អាស៎ៗ ~
នៅក្នុងបន្ទប់បួនជ្រុងមួយនៃបន្ទប់ជួលមួយកន្លែង ម៉ោងប្រហែលប្រាំពីរយប់ តែក៏បានឮសំឡេងថ្ងូរល្ហៀងៗ របស់មនុស្សប្រុសម្នាក់ដែលមានអាយុ18ឆ្នាំពេញតែម្ដង តែថាតើសំលេងនោះជាអ្វី? រាងតូច ថេយ៉ុង ដែលគ្រប់គ្នាស្គាល់ដឹងឮថាគេមានមុខមាត់រូបរាងកាយតូចស្រឡូនស្រឡៅ ដូចទៅនឹងមនុស្សស្រីម្នាក់ដែលគេហៅថាល្អឥតខ្ចោះ ចង្កេះតូចដើមទ្រូងសាច់ពើកៗ កំប៉េសគូទធំបឹបៗ បបូរមាត់រីកស្ពេសពេញនិយម ភ្នែកធំៗថ្ពាល់ប៉ោងៗសាច់សខ្ចីញេញដូចបណ្ដូលចេក ឃើញហើយបុរសណាដែលថាមិនបះក*នោះ ឃើញពេលណាចិត្តចង់តែចាប់អូសចូលបន្ទប់វ៉ៃសិចអោយអស់អារម្មណ៍ខឹងក* តែមិនអាចព្រោះថា~~
< អឹស~អាស៎ៗ~ស្រួលរន្ធគូទណាស់~សឺតអាសៗៗ > ក្មេងតូច ថេយ៉ុង កំពុងតែដេកជំទិតគូទឡើងលើផ្កាប់មុខនឹងខ្នើយនោះ បាន យកម្រាមដៃពីស៊កដកចុះឡើងៗក្នុងរន្ធក្តិ*យ៉ាងញាប់រន្ថើន ថ្ងូរ អឹស អាសៗ ឮពេញតែបន្ទប់តូចមួយនេះ ព្រោះតាំងពីចេញមកពីរៀនគេក៏រកល្បែងសិចធ្វើដោយខ្លួនឯង ព្រោះចាំនាក់ជាសង្សារចេញពីការងារយូរពេក ក៏សម្រេចចិត្តថាប្រើដៃរុករន្ធគូទលេងៗសិន។
< អឹសៗៗ~បងជុងមិចក៏យូរម៉្លេះ~~អាស៎ៗៗៗបងជុងសឺត~អឹសគូទ អូនត្រូវការក្តបងមកបុកអឹសៗ~ស្រួលៗអាស៎ៗៗៗ > ដៃស្ដាំញុមចូលក្នុងមាត់បីម្រាមបៀមលេងយ៉ាងជក់ចិត្ត ឯចំណែកដៃឆ្វេងរុករន្ធគូទបុកចេញបុកចុល ម្ដងពីម្រាមម្ដងបីម្រាមហើយបន្ទាប់មកក៏ឡើងដល់បួនម្រាម បុកចូលកប់ៗរន្ធគូទស្រួលម៉្យាងដែលតែយ៉ាងណាក៏នៅចាញ់របស់ពិតដែលមិនចឹង ស្របពេលថេយ៉ុងកំពុងបុកម្រាមដៃចូលរន្ធគូទថ្ងូរហៅឈ្មោះសង្សារទាំងបិតភ្នែកបៀមម្រាមដៃយ៉ាងសិចសុីនោះគេ មិនដឹងឡើយថាមានបុរសម្នាក់ក៏កំពុងតែអង្គុយសាប់ក្តនៅចុងពូកមើលសកម្មភាពរុករន្ធគូទរបស់ខ្លួនឡើង~
ជុងហ្គុក បានមកដល់មួយសន្ទះហើយណាមួយទ្វារមិនបានចាក់សោរព្រោះពួកគេតែងតែមកគេងជាមួយគ្នារាល់ថ្ងៃ នាយបើកទ្វារចូលមកដោយថេយ៍មិនចាប់អារម្មណ៍ឮអ្វីទាំងអស់ ព្រោះអារម្មណ៍ស្រួលស្រៀវស្រើបវាបុកឡុកពេញតែខួរក្បាលអស់ទៅ ហើយ ជុងហ្គុក សើចហើយប្រញាប់ដោះខោអាវអស់ រួចក៏ធ្វើការ សាប់ក្តរបស់ខ្លួនបណ្ដើរមើលរូបភាពថេយ៉ុងជំទិតគូទបុកម្រាមដៃ ទាំងភ្លើងតណ្ហា វាពិសិចសុីណាស់សង្សាររបស់នាយពិតជាក្ដៅ~