البارت الثامن من الجزء الثاني

72 6 3
                                    

البارت الثامن و الاخير من الجزء الثاني
مليكه و حسام لسه طالعين يناموا فجاه لقوا صوت غريب عند المطبخ حسام خبي مليكه ورا ظهره وراحوا علي المطبخ فجاه شافوا محمد .
حسام : انتَ ايه اللي جابك هنا .
محمد : جعان ايه يا اخي مكولش في بيت اخويا ولا ايه .
حسام بص لمليكه وقلها تطلع فوق مليكه همستلوا و قالت : انا هفضل معاك مش هسيبك تاني .
محمد ضحك بأستهزاء : بجد بقالي كتير مشوفتش قصه حب غريبه بالشكل ده ؛ الا صحيح يا مليكه أنتِ مه*زقه كده ليه في حد يرجع لواحد دمر حياتوا .
مليكه بنرفزه : حسام ماذنيش في اي حاجه قبل كده .
محمد ضحك بأستهزاء : الا صحيح انتِ عبي*طه كده ازاي أنتِ بجد صدقتيه .
و جاه و محمد بيتكلم طلع من جيبه سك*ينه و قرب علشان يطعن حسام بس مليكه بعدت حسام و خبطت محمد بالطاسه اللي كانت علي البوتجاز محمد وقع علي الارض و حسام مسك السك*ينه و بص لمحمد و قال
حسام : انا اسف يا صحبي انا عارف انك صاحب عمري بس لازم اعمل كده .
حسام ط*عن محمد و محمد فقد الوعي .
مليكه بصويت : انتَ قتلتوا .
حسام : لاء ده اغمي عليه بس انا هربطوا علشان ميجيش جنبي تاني .
مليكه : انتَ بتتكلم بجد .
حسام : اه بجد .
مليكه و حسام سندوا محمد وطلعوا اوضه فاضيه و ربطوه مره واحده محسن دخل عليهم و معاه رجاله كتير حسام زق مليكه و بعدها .
حسام : عاش من شافك .
محسن ضحك بأستهزاء : انتَ فاكر انك هتقدر تدمر علاقتي ببنتي .
محسن شاور لرجلتوا كلهم طلعوا مسدس*ات بس مليكه اتدخلت في الوقت المناسب و وقفت قدام حسام .
مليكه : لو عايز تق*تلوا اق*تلني انا الاول .
محسن : ابعدي يا حببتي لحسن تتعوري .
مليكه : بقولك اق*تلني لو عايزوا .
محسن : انا ممكن اق*تلك بجد .
حسام ضحك باستهزاء : هتقتلها ازاي و الورث بتاع جدها كلوا باسمها و لو ماتت الفلوس هتتوزع علي اليتامه .
محسن شاور لرجلتوا أنهم يخدوها من هنا فجاه مليكه طلعت سك*ينه و حطتها جنب رقبتها و قالت : لو عايزين تاخدوني اق*تلوني انا الاول يلا و لو حد قرب انا هم*وت نفسي .
محسن : نزلي يا حببتي السك*ينه لحسن تتعوري .
مليكه : بقولك ايه بطل التمثيل ده .
محسن : أنتِ ازاي تكلمي ابوكي كده .
مليكه : انتَ مسمي نفسك اب ده انتَ محصلتش صاحب حتي الآباء دول ناس كويسين جدا بيحبوا أطفالهم و بيحترموهم و بيعملوا كل حاجه علشان يسعدوندهم انتَ بقي عملت ايه .
محسن : مش انا جبتلك كل اللي أنتِ عوزاه .
مليكه : مهوا كلوا بفلوسي .
محسن : احترمي نفسك .
مليكه : بقولك ايه ابعد عني بدل اما اق*تل نفسي و اسببها فيك .
محسن بص لحسام : انتَ لعبتها صح المرادي .
محسن لسه ماشي فاجأه لقي ظباط شرطه في كل مكان و قبضوا عليه بس احب اطمنكم محسن عمروا ما هيخرج بسبب كميه الاواضي اللي عليه طبعا عايزين تعرفوا مين اللي بلغ الشرطه .
فلاش باك :
قبل اما حسام و مليكه يطلعوا يناموا .
مليكه : حسام هو فين التويلت .
حسام : هناك اهو .
مليكه : طب انا داخله .
حسام : ماشي .روايه فتاتي الضائعه بقلم الكاتبه ملك نزيه
داخل التويلت :
مليكه طلعت موبيلها و اتصلت بمروه .
مليكه : مروه أنا مليكه .
مروه : أنتِ فين .
مليكه : قبل اي حاجه متقوليش لحد اني اتصلت بيكي اهم حاجه اوعي بابا يعرف .
مروه : في ايه .
مليكه : بابا تاج*ر سلا*ح .
مروه : بتهزري صح .
مليكه حكت لمروه علي الادله و مروه صدقتها .
مروه : طب اعمل ايه .
مليكه : اول اما تلاقيه خرج من البيت انا هصورك ورق تبعتيه للشرطه و تديهم العنوان ده .
مروه : ماشي .
مليكه خرجت من التويلت ملقتش حسام دخلت علي الأوضه اللي  فيها الورق و صورتوا لمروه .
نرجع للحاضر :
حسام : ممكن اطلب منك طلب .
مليكه : اتفضل .
حسام : ممكن تتجوزيني .
مليكه ضحكت : اكيد .
حسام و مليكه راحوا بيت محسن و طلبوا من جميله أنهم يتجوزوا جميله وافقت و فعلا عملوا الفرح و توته توته خلصت الحدوته .
كده انا خلصت القصه دي بس في قصه حلوه جدا هتنزل علطول فاستنوا 💪
# فتاتي_الضائعه .
#الكاتبه_ملك_نزيه

فتاتي الضائعه حيث تعيش القصص. اكتشف الآن