Bölüm 3

3 1 0
                                    

Aradan bir ay geçmişti. Tam tamına 30 gün 4 hafta  720 saat 43.200 saniye. Herkes kalenin önünde toplanmıştı. Herkes dikkatini yapılan anonsa vermiş, söylenenleri dinliyordu.
- Yarışma 3 bölümden oluşuyor. İlk bölümde bir labirente alınacaksınız. Labirentten çıkabilenler  bir sonraki tura çıkarken çıkmayanlar yarışmadan elenecektir. Birinci tur 10 dakika sonra başlayacaktır.

Elenenlere nolucağını herkes çok iyi biliyordu. Birçok kişi herkesin geçmesini umarken bu gerçekleşmeyecek bir hayaldi. Herkes kazanamazdı. Sadece tek kişi kazanacaktı. Ve bu kazananın kim olacağı belli değildi.
----------------------------------

Aradan 10 dakika geçmişti. İnsanlar yuvarlak bir alana toplanmışlar ne olacağını düşünüyorlardı. Birden üzerlerinde durdukları tabaka yerin binbir kat altına gidince  korku çığlıkları birbirine karıştı.  Birden platform durdu ve adeta ayaklarının altından kayboldu. İnsanlar merakla etrafa bakarken ikinci bir anons yükseldi.
- Birazdan karşınızdaki duvar bir kapı gibi  açılacak elbette siradan bir labirent değil içinde çeşitli  tuzaklar bulunuyor. Tek kural kuralsızlık. 2 saat içinde bitiş noktasında olanlar bir sonraki tura geçecek.
Anonsun susması ile kapının açılması adeta planlanmış gibi peşpeşe olmuştu. Kimsenin vakit kaybetmeye niyeti yoktu. Sonuçta süre kısıtlıydı ve onları neyin beklediğini bilmiyorlardı. Oluşacak izdihamı kapının herkesi geçirecek genişlikte olması engelledi.  Gerçektende içerisi çeşitli tuzaklarla doluydu. Ve insanlar  yaşamak için birbirlerini engellerin önüne atmaktan kaçınmıyordu. Bi anda duvarlarin sıkışmasıyla acı dolu inlemeler duyuldu. Duvarlar çekildiğinde yerde yatan bir beden ve başında ağlayan bir kızla belli şeyler açığa çıkmıştı. İşte ilk ceset ortaya çıkmış ilk ölü görülmüştü. Bikac kişi orda adeta şok geçirirken bikac kişi vaktin her saniye azaldığının  bilincindeydi. Aradan geçen 2 saatin sonunda ilk turu geçebilen kişi sayısı on yediydi. Evet koskoca gezegenden  sadece 17 kişi geçebilmişti. 8 erkek 9 kadından oluşan 17 kişi...
----------------------------------

Ölü GezegenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin