Bölüm 4

1 0 0
                                    

İkinci turun bir hız yarışı  olması yapılan anonsla öğrenilmişti. Yarış baslamadan önce herkesin ense kısmına bir cip yerleştirilmişti. Yarışmacı kuralları çiğnediği anda elektrik akımı ile öldürülecekti. Her arabayı tek kişi kullanacak, en ufak hatanın affı olmayacaktı. Bu ehliyeti olmayanları bayağı korkutan bir yarıştı. Onlar şimdiden kendilerini birer ölü olarak görüyorlardı. Yaşayan birer ölü...
1
2
Ve işte ilk kural çiğnenmişti. Başla demeden başlayan arabanın içinden 1 ceset çıkmıştı.
-Abla! Ve cesede doğru koşan kız yarış bitmeden arabadan çıkarak ikinci kuralı da çiğnemişti. Genç bi anda elini boynuna götürüp yere yığıldı. Daha yarış başlamadan 2 ceset! Yaşamak için girdikleri yarışta peş peşe yere yığılan iki kardeş. Sadece 2 değil binlerce hatta milyonlarca kişi toprağa düşmüştü bu saçmalıkta . Geriye kalan kisi  sayısı sadece on beşti. Ve bu on beş kişi kazanmayı hiç istemedikleri kadar istiyorlardı. Yarış bittiğinde geriye kalan kişi sayısı sadece ikiydi. Evet sadece iki. Jong ve kook. Jong 1.85 boylarında  kumral ve  sarı gözlere sahipti. Kook ise 1.76 boyunda mor gözlü siyah saçlı bir esmer güzeli. Yaşam sadece birinin olacaktı. Sadece birinin  hayalleri umutları devam edecekti. Kim olduğunu üçüncü yarışma belirleyecekti.
------------------------------

İkiside söylenilen alanda beklerken zaman sanki akmıyordu. Birbirlerini  ve etrafı dikkatlice süzüyorlar ne olacağını bekliyorlardı. Derken birden nasıl olduklarını bilmedikleri şekilde önlerinde bir masa oluştu. Masada da kağıtlar. İkiside şaşkınlıkla bakarken birden bir ses yükseldi
- Şimdi sizden istediğimiz sorulara cevaplarınızı o kağıtlara yazmanız her yanlış cevapda -1  doğru cevapta ise +1 puan alacaksınız. Puanınız sıfıra ulaştığı zaman ne olacağını sizler biliyorsunuz. Birinizin puanı sıfıra ulaşana kadar sorular devam edecek.  Puanını rakibine söyleyen kendi elleri ile sonunu yazmış olur.
Soru1:
Yöneticimizin ismi nedir ?

Kook düşünmeye başladı. Bunca yıl kimse yöneticinin ismini duymamıştı. Sadece yönetici kesim biliyordu. Kimse ismini duymamıştı. Eğer yanlış cevap verirse onunda sonu elenenler gibi olurdu ama doğru cevabı bilmiyordu ki! Birden duyduğu ses ile karşısına baktı.

Ölü GezegenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin