Celý den trávili spolu. Teď, když ho Joichiro miloval, tak ho Souma nechtěl ani na chvíli nechat být. V objetí spolu sledovali filmy a pak se šli projít. Zkoušeli se porazit v těch nejhorších receptech, které kdo vymyslí. Už byl večer, když se Joichiro zeptal Soumy, co by si dal na večeři.
,,Tohle," řekl, zatímco mu stahoval kalhoty a začal mu ho kouřit.
,,Tady ne." Šli nahoru do Soumova pokoje, kde se oba vysvlékli, Joichiro povalil Soumu na postel a Souma mu začal znova kouřit.
,,Chci s tebou mít sex, prosím, nebuď proti."
,,Ahh-, ne Soumo, to nemůžeme...hhm"
,,Ale tohle se ti líbí, proč v tom nepokračovat?"
Souma políbil špičku Joichirova penisu, pak si na něj začal sedat a i přes všechny protesty pokračoval, dokud v něm nebyl celý. Joichiro slastně vydechl. Po chvíli se Souma začal pohybovat, ale nebylo mu to příjemné. Dost trpěl a Joichiro si toho všiml.
,,Necháme toho, je vidět, že tě to bolí."
,,Ne, nechci teď přestat." Slzel, ale pořád pokračoval.
Joichiro vzal jeho penis a začal ho honit, Souma zrychlil. Joichiro ho položil na břicho a sám přirážel. Stále zrychloval a steny obou se rozlehléhal po pokoji.,,Udělej se...uvnitř," hned co to dořekl, Joichiro vyvrcholil.
Leželi na sobě a spokojeně oddychovali.
,,Dáme si společnou vanu?" Zeptal se Joichiro. ,,Skvělý nápad, zlato." Políbili se.Ve vaně ležel Souma na Joichirovi a dlouze se líbali. Spali v Soumově posteli a ani na chvíli se nepustili.
,,Chci aby to takhle bylo navždy," zašeptal Souma Joichirovi, který ho líbl na čelo. ,,Já taky."
ČTEŠ
Shokugeki no Joichiro
RomanceJoichiro, známý a úspěšný kuchař, a Souma, jeho syn a v gastronomii neméně nadaný, než on sám. Příbuzní a ještě k tomu oba muži. Když se jeden zamiluje do toho druhého, nemůže to dobře dopadnout.