4.

31 1 0
                                    

O týden později:

Nic nenaznačovalo, že by ten den měl být jiný než ostatní. Souma se probudil v posteli s Joichirem, dal mu pusu a šel se osprchovat a udělat snídani. Pak přišel Joichiro a obmotal mu ruce kolem pasu a políbil ho na krk.
,,Dobré ráno, lásko. Si stejně krásný jako vždy."

,,Vypadáš unaveně." staral se Souma
,,Však jsme toho v noci moc nenaspali." Joichiro se usmál a znovu ho políbil.

Spolu se nasnídali a pak si ještě na chvíli lehli do postele a milovali se.

,,Jak dlouho si myslíš že na tebe budu volat co?! Joichi-"

Shinomiya, který nutně potřeboval mluvit s Joichirem, vešel odemčenými dveřmi do domu. Našel nahého Joichiru v Soumově pokoji i s polonahým Soumou ve společném polibku.

,,Ty vole, Joichiro?! Jak mi tohle chceš vysvětlil?!!" Shinomiya okamžitě stáhl Soumu z Joichira a schoval ho za sebe.
,,Cos mu to udělal? Tys s ním spal??!"

,,Počkej Kojiro, je to jinak-"

,,Z toho se nevykroutíš, ten kluk má všude po těle cucfleky. Jdu hned na polic-"

,,Tak počkat!" Souma se do toho konečně vložil. ,,Shinomiyo-senpai, on mě neznásilnil, já s ním jsem dobrovolně, miluju ho!" Postavil se ochranitelsky před otce.

,,Soumo, uvědomuješ si vůbec, co říkáš? Je to tvůj táta."

,,Chápu tě, ale i tak ho miluju."

,,A já jeho taky." Přidal se Joichiro. ,,Hodně dlouho jsme to probírali a víme, že to je nezákonné, proto jsme to taky tajili."

,,Prosím senpai, neříkej to nikomu."

,,Měl si mu to zakázat, ne ho v tom podporovat, Joichiro! Ať se na to díváš jak chceš, pořád je to incest, a ten je trestný!"

,,Nechci o něj přijít. Nechci aby mi ho někdo vzal. Prosím senpai." Soumovi stekla po tváři slza.

,,Soumo!" Joichiro ho hned objal. ,,Nikdo mi tě nevezme, jsem jenom tvůj. Zůstanu s tebou navždy."

,,Tohle bych zrovna od vás nečekal. No, každopádně jste mě tím svým dojemným představením přemluvili. Joichiro, známe se už dlouho, mám tebe i Soumu rád, proto tě neprásknu. Ale opravdu si dávejte pozor, většina lidí není tak chápavá jako já." Pak odešel.

Souma ještě chvíli plakal, ale Joichiro ho líbal tak dlouho, než přestal.
,,Nenechám tě tady samotného. Miluju tě a to se nikdy nezmění."

,,Taky tě miluju, Joichiro. A nikdo nás nikdy nerozdělí..."

Shokugeki no Joichiro Kde žijí příběhy. Začni objevovat