Yine yanlız kaldım eskisi gibi. Kimsem yok. İlkokulda ilk gittiğim okulu çok severdim çünkü beni çok seven bi arkadaşım vardı hatta aynı kişiye aşık olup aynı anda söylemiştik.hahafh mutluydum 1. Sınıfım daha her okulun böyle olucağın sanmıştım. Anaokuluna hiç gitmedim. Belkide ondan erken büyüdüm. Hep böyle düşündüm. Mahallede bi arkadaşım vardı erkek. Birlikte çok eğlenirdik. Benden 2 yaş küçüktü ama o kadar iyi anlaşırdıkki o benim en iyi arkadaşımdı. Ama 2.sınıfın 2.döneminde taşındık. Okulum değişti. Kimse sevmezdi beni. Yakartop oynardık hemen vurulur hiç top tutamaz, kaleye geçtiğimde atamam top tuttururum diye beni almazlardı aralarına ama ben çok severdim sınıfımı. Sonra hoca boy sırasına göre oturtturdu bizi. Ve o geldi yanıma. KEREM hayatımı değiştiren çocuk. Biz 3 yıl birlikte oturduk. 2. Sınıfta hep kavga ederdik. Tahtaya fln çıkıcağımızda birbirimizin ellerini indirir ben çıkcam fln derdik. O benim hep kafama vururdu ama ona kızmazdım. Benimle ilgilenen bi oydu. Bide 2 3 arkadaşım. Sonra ortaokula geçtik. Ben hep yalnızdım ama benim kankam beni yanlız bırakmadı ilk defa o elimi tuttu. Onunla tanışma hikayenizi başka bi zaman anlatıyım. Neyse okulda İnek sınıfındaydım çünkü notlarım çok iyiydi. İyi sınıfa gittiğim için annem çok sevinmişti ama ben ben yine yalnızdım. Kimse sevmezdi beni. Kimse yanıma oturmak istemezdi. Sonra serviste biriyle tanıştık. Aynı ilkokuldan gelmişiz. Sonra çok iyi kanka olduk. Hep yanımdaydı. Çok güzel vakit geçirirdim sonra oda tuttu elimden. Artık kendimi yanlız hissetimiyordum. Çok arkadaşım olmasını istemiyordum zaten. Öyle bi yapımda yok. Kendi içine kapanık bi kızım. Sonra liseye geçtik. Onlar çıktı karşıma. Beni karanlık tarafımdan çekip çıkardılar. Beni aralarına aldılar. Benimle konuştular. Kimi zaman ben onların derdini dinledim. Kimi zaman onlar benim. Çok güzel bi gruptuk. Çok güzel bi arkadaş grubumuz vardı. Ama oda dağıldı. Biz dağıldık. Küstük... Ve ben yine yanlız kaldım yine eskisi gibi. Ama iyiki o var @wnurr42 o beni hiç bırakmaz. Biliyorum.