ᴀssᴀʟᴀᴍᴜᴀʟᴀɪᴋᴜᴍ ᴅᴀɴ ʜᴀɪ ᴋᴇᴘᴀᴅᴀ ʏᴀɴɢ ɴᴏɴ ᴍᴜsʟɪᴍ.
ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴏᴜʀ ғɪʀsᴛ ᴄᴏʟʟᴀʙ ʙᴏᴏᴋ. ɪʏᴇʟᴀʜ ᴛᴜ ʙᴜᴋᴜ ᴄᴏʟʟᴀʙ ᴘᴇʀᴛᴀᴍᴀ..... sᴜᴅᴀʜ ᴛᴇɴᴛᴜʟᴀʜ ᴛᴀᴋ~ ᴡᴋᴡᴋᴡᴋᴡᴋ. ʙᴜᴋᴜ ᴄᴏʟʟᴀʙ ғɪʀsᴛ ᴋɪᴛᴀ ᴏʀᴀɴɢ ᴀᴅᴀ ᴅᴇᴋᴀᴛ ᴀᴄᴄ ɪᴋᴀ. ᴛᴀᴊᴜᴋ ʙᴜᴋᴜ ᴛᴜ 'ᴄᴀᴍᴘ' ᴋᴀʟᴀᴜ ɴᴀᴋ ʙᴀᴄᴀ.......ʙᴀᴄᴀ ʟᴀʜ~
ᴊᴀᴘ sᴇᴍᴘᴀᴛ ᴘᴜʟᴀ ᴀᴋᴜ ᴘʀᴏᴍᴏᴛᴇ ʙᴜᴋᴜ ʟᴀɪɴ =_=. sᴛʀᴀɪɢʜᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴘᴏɪɴᴛ.
KITA ORANG PERLUKAN FORM UNTUK BOOK NI. HANYA DUA PULUH ORANG SEKIAN.
SEBELUM TU JANGAN LUPA BACA BLURB DULU SEBELUM ISI FORM.
Genre book: Thriller,horror and comedy
≡;- ꒰ °RULES ꒱
⟳Siapkan mental anda.
⟳Bersiap sedia dengan soalan pelik-pelik yang akan ditanya. Al maklumlah otak Ika tak betul sikit kalau otak author sorang lagi tu.....alhamdulillah wayar otaknya banyak yang putus. Soalan boleh muncul melalui mesej private watty atau di hujung chapter.
⟳Jangan meroyan kalau watak kau orang mati. Tak mustahil dalam chapter first pun dah ada yang mati *insert muka minta coklat* Faham ke tidak? Mayad bakal dipilih melalui jawapan atau pilihan yang diberikan peserta berdasarkan soalan yang diberi.
⟳Alert dengan soalan yang mungkin akan ditanya melalui private mesej.
⟳Follow ACC ini Du0M4n14c
⟳Letak book ini dalam reading list kau orang ya wahai manusia sekalian~ aku cek! aku cek!.
⟳Vote setiap Chapter~ komen tu tak penting pun tapi kalau tak jawab soalan yang diberikan dekat hujung chapter..... auto nama anda dimasukkan dalam senarai mayad akan datang~
⟳Dialu-alukan untuk promote dekat MB anda~ tak nak pun takpe. Ada aku kisah nak promote ke tidak.
⟳Isilah Form tu kemas-kemas ya wahai manusia sekalian~ siapa form tak kemas tu dan tak patuhi rules....kita orang akan balas 'You lose,try again!' dan form anda akan ditolak . Faham?
⟳Jari tu jangan gatal sangat pi taip 'Cop' untuk orang lain. Aku kerat satu jari tu jadi 10 bahagian baru tahu. Tak,tak~ gurau je~ camne aku nak kerat jari kau orang kalau alamat rumah kau orang pun aku tak tahu. Lepas cop tu terus isi form ya.
Rules agak menghesahkan-- ghisau.
RULES END
≡;- ꒰ °Form ꒱
ღ Username
=Cam biasalah letak username kau orang.ღ Full Name
=Nama paling panjang tiga patah perkataan sahaja ya. Jangan hang gatal jari nak taip panjang-panjang contohnya,Puteri Intan Payung Indah Zulaikha Odelia Ladasyia Absyari.ღ Nickname
=Satu sahaja nickname dibenarkanღMuslim
=√ \ Xღ Gender
=Male/Female sahaja dibenarkan. Kau orang letak pondan ke sajad ke aku tendang masuk gaung kang.ღ Age
=19 hingga 25 , hah pilih lah umur kau org nak.ღ Personality
=Mix 3 je ataupun nak bagi kita orang kawal Personality kau orang. *smirk*ღ Rules
=√ \ Xღ Cast
=Cari sendiri atau kita orang carikan kalau nak cari sendiri share link pinterest dekat mesej private acc ni.Copy Form here ・❥・
Ada soalan atau tak faham apa-apa tanya sini ・❥・
PASTE HERE
1~✎ -IzuNathlie
2~✎ deRosella_
3~✎ Ez_Lynxx
4~✎ Nadzraynz_
5~✎ diyz_eclipze
6~✎
7~✎
8~✎
9~✎
10~✎
11~✎
12~✎
13~✎
14~✎
15~✎
16~✎
17~✎
18~✎
19~✎
20~✎
Sila paste form anda dekat pensel nombor tu mengikut turutan ya. Yang dah diletakkan username tu untuk form pemilik acc tu sahaja.
Warning:Buku ini akan dipenuhi dengan game yang menyeronokkan dan menarik~ soalan pun boleh tahan menarik juga. Contohnya : Kenapa Ika tinggi aku pendek? .
Menarik kan soalan tu? Ya aku tahu agak meresahkan soalan tu. Keh itu je lah setakat ini~
Terima kasih kepada yang sudi Join *bow ala prince charming bukan princess*
TAMATTTTTTTTTTTTTT
©Lxith_Einx
YOU ARE READING
FUNNY TIME || 001 -ʜɪᴀᴛᴜs-
Mystery / Thriller❝𝗦𝘂𝗿𝘃𝗶𝘃𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗹𝗶𝗳𝗲 𝗼𝗿 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗶𝗲.❞ 13 FEBRUARI 20xx, Angka bilangan mangsa penculikan yang terjadi di sebuah taman perumahan dicatatkan semakin bertambah sejak minggu lepas. 10 orang mangsa hilang tanpa khabar, hingg...