"Yaw geldik geldik bi dur yaa"
Biraz daha zorlasalar kapı kırılacak.
Kapıyı açtığımda sarışın bir adam ve benim resmen gelecekteki halim karşımda duruyordu bi an şaşırsamda"buyrun, kimsiniz? " dedim. Kadın bana resmen dokunsam ağlayacakmış gibi bakıyordu.
Sarışın taş gibi olan adamda "Ailenden birileri yok mu dedi"
"ah tabikide var ben çağırıyım hemen"
Babam olacak herif'i çağırdım. O adamla aramız pek iyi değil gerekmedikçe (ki hiç gerekmiyo) konuşmuyoruz.
Ben dalmışken babam olacak adam yanıma geldi ve
"hadi kalk hasteneye gidiyoruz" dedi"niye ki"
"Off çok soru soruyorsun soru sormayı kes ve git hazırlan "
Bende birşey demeyip rahat bir eşofman giyindim...
Raporlar karıştırılmış tamamen hastanemizin hatasıdır.
"Ne, NE DEMEK RAPORLAR KARIŞTIRILMIŞ NASIL OLABİLİR ÖYLE ŞEY"
Ya Hastane çok sesizdi yada ben çok bağırıyodum. Herkes benim tepkime bakıyordu kapıdayken görmediğim fakat hastaneye geldiğimizde arabadan inen kız hiç bir tepki göstermiyordu üstüne üstlük bide sırıtıyordu pis şero. Adının Hanzade olduğunu öğrendim kadın ve abim (yani gerçek sandığım fakat gerçek olmayan furkan abim) aynı anda bir adım attıklarında hemen bahçeye çıktım ve kaldırıma oturdum. Kaldırım varken banka oturmayanda ne bilim. Bir süre sonra Hanzade hanım yani gerçek annem yanıma geldi ve "deli kız niye orta oturuyorsun hastalanacaksın hadı gel banka oturda yanına oturayım malum elbiseden dolayı oraya oturamıyorum" dedi sanki hiç bişey olmamış gibi. Bende sanki akıllı usuluymuşum gibi dediğini yaptım oda hemen yanıma oturdu "bak kızım senin yaşadıkların kolay değil biliyorum ama bizide anla biraz ve bizede şans tanı hem ailen kendi kızlarını yanına almak istiyorlar tabikide bizde seni yanımıza almak istiyoruz tabi istersen ama lütfem bize şans ver tanı sonra eğer olmazsa çekip git çıtımı çıkarmıyacağım"
"peki size şans verceğim zaten başka çaremde yok gibi görünüyor" dedim.
Kadın şen bir kahkaha atıp "teşekkür ederim" dedi. Bende sadece tebessüm ettim.Abimle zor bir vedalaşmanın ardından arabaya bindik ve evin yolunu tuttuk.
Şaçmalamayın tabikide ellerimizle tutmadık ahhahhahah
Tamam kabul biraz kötüydü
Ben kendi kendime mal öal şakalar yaparken eve gelmiştik bile. Pardon büyük bir yanlışı düzeltiyorum ev değil bu saray yavrusu mübarek acaba evin içinde kayboluyorlarmıdır dur kız çok merak ettim spracam valla
"bu evde kalboduğunuza yemin edebilirim ama kimseyi inandıramam 2 kişi için çok büyük değilmi bu ev?"
Samet bey kahkaha attı
"komik bişey söylediği mi sanmıyorum" diye mırıldandım.
Hanzade hanımda "aslın da önceden kalabalıktık ama şimdi seninle beraber 4 kişi olduk"
"3.kişi kim hizmetçi veya nir çalışan felan mı""ah çalışanlar haricinde birde demir var"
"Demir mi"
"ikizin" dedi "Ne birde ikizim mi vardı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni ailem mi? ✨
ChickLitHerşey bi yanlıştan ibaret miydi?¿Ne yani benim şuana kadar yaşadığım herşey ya abim...Herşey intikam için miydi hemde bir intikam için çok saçma