TOŚCIK

47 7 35
                                    

Pov: Nala

Wysyłałam pierwszy raz tosta mojej koleżance Emmie bo dawnowi nie chce się gotować. Padłam na łóżko prawie go nie łamiąć gdy zobaczyłam relacje mojego diola gdzie mówił ,że zrobi otwieranie paczek. Zapomniałam wspomnieć że wysłałam go do doknesa bo ona nie poda mi swojego numeru O NIE PRZECIERZ WYEDY DOKNES WPIERDOLI TOSTA MUSZE GO POWSTRZYMAĆ. Była godzina 21:37 szybko wymknelam się z domu i zajebalam rower staremu i pojechałam do tego Chóberta Wurdy.
Kiedy przychejalam do tego pizdowa wbiłam mu się na hate i zobaczyłam że zpi zrobiłam mu szybko sesje zajebista z niego modelka i poszłam schować się pod jego łóżgo.

Pov:CHóbert wydarła

Wyleciałem z łóżga bo kurwa czemu nie ustawiłem nagrywanie i włączyłem.

SIEMA TUTAJ JA DOKNES BEDZIEMY DZIS OTWIERAC PACZKI KTÓRE ZOSTALY WYZWANE PRZEZ WAZ -powiedziałem drżąc ryja

hubert zamknij mordę bo ja to zrobie- powiedziała Nala(kot nie ja)

-SZTAAFAKAM KOT

Time skip bo tak uwu

Nagle otworzyłem paczkę w której była dziwna koperta było to bardzo dziwne NAGLE

Pov Nala:

Wyszłam z pod łóżka gdy zobaczyłam że otwiera moja paczkę

-KIM JEGSEŚ SZTANIE? -psytal się Chóbert

-TWOIM STARYM ODDAWAJ TOSTA MOJEGO -powiedziałem wydzierając się

-COOO TAM JEST JEDZENIE??? ZJEM TO HAHAHHA -powedziala ta żaba

Wiedziałam że muszę przejść do konkretów. Zaczęłam napierdalix fikolix i potowrzyl się portal do jakiegoś wipizdowa z którego wsyzla Emma i zajebala Chobrwtowi tosta i go wpierdolila. Nagle wbiło 1D przez drzwi i te drzwi wypadły z zawiasów i trafiły dupnesa a on się splaszyl i zaczęli śpiewać steal maj gurl i przynielsi worki w których były pierogi które zamieniły się w kurkumy. Wyczuwając niebezpieczeństwo zadzwoniłam do Karola żeby zawiuzl Huberta na ojom a ja wybiegłam z Emma na dwór obczajajajac pod kafelkami domu doknesa stalkując adres dilerqa.

Doknes po traumie wyprowadził się do dilerqa a znim dziewczyny w jego walizkach. Zamieszały w farbie pod ścianą i beda tam mieszkać dopuki Karol nie sprzedaja jej żeby kupić pizzę.

TOST MILOSCI//DxD//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz