1. Nolo ensitapaaminen

89 5 2
                                    

Y/n pov:
Herään aamulla pieneen auringon nousuun. Rehellisesti sanottuna vituttaa. Herääminen on aina yhtä helvettiä. Olen töissä pienessä shusibaarissa. Paikka ei menesty kovin hyvin, joten suurin osa päivästäni menee siihen että tuijottan tyhjää shusibaaria ja kuuntelen vanhusten valituksia siitä, että olen liian hidas. Olen tosin aika uusi sillä minut palkattiin vasta about kaksi viikkoa sitten

Kiharran paksut mustat hiukseni ja puen jotkut vaatteet sillä minun täytyy kuitenkin pukea työasuni. Minulla ei ole autoa joten minun täytyy kävellä työpaikalle. Lähden hissiin ja katson puhelimesta kelloa. Tajuan että meinaan myöhästyä. Lähden juoksulla työpaikalleni. "Voi vittu oon jo myöhässä." Kuiskaan itsekseni. Olen tänään ensimmäinen töissä joten minun pitäisi avata paikka. Ei yllättänyt että ensimmäiset kaksi tuntia tuijotan tyhjää shusibaaria.

Yhtäkkiä paikkaan ilmaantuu joukko miehiä. Silmäni osuvat musta hiuksiseen, Ac/dc paitaan pukeutuneeseen miehen. Hän on aika söpö.. Miehet näyttävät niin tutuilta mutta en tiedä miksi.

Aleksin pov:
Olemme treenanneet ja paiskinut hommia studiolla pari päivää aamusta iltaan. Tänään kuitenkin päätimme lähteä koko porukka syömään. Kinastelimme pitkään että mitä syödään, mutta päädyimme shusiin.

Menemme syömään johonkin syrjäiseen shusi baariin. En ole itse ainakaan ennen käynyt täälä. Tiskin luona on kaunis, tummahiuksinen nainen. Menemme tiskin luo ja teemme tilauksemme. Pojat juttelevat jostakin mutta mä jään ajatuksissani tuijottamaan kun tiskin tyttö häärää jotakin. Saamme hetkeksi pienen katsekontaktin mutta Joel rikkoo sen sanomalla "Allu kuuletko sä?" Tommi näyttävästi tajusi heti että katsoin tyttöä. "Aah joo, nukuin vaa vähän huonosti kun on pientä stressiä siitä uudesta albumista." Yritän vakuuttaa pojille. Juttu meni onneksi läpi kaikilta paitsi tommilta. Näin sen hänen ilmeestään.

Tyttö tuo shusit pöytään. Kesken kaiken hänen suunsa loksahtaa auki. "O-ootteko te blindchannel?" Tämä sopertaa. "Taidetaan olla." Joel vastaa viileästi. Tyttö pudottaa soijakastikkeet syliini vahingossa. "Oi anteeks tosi tosi paljon!! Eikä miten noloa.." Tyttö sanoo paniikissa ja alkaa pyyhiä kastikkeita paidaltani. Samalla hän liukastuu ja kaatuu syliini. "Apua anteeks ihan hirveesti!! Mä korvaan tän jotenkin sulle!" Tyttö on ihan hädissään. "Ei sun tarvitse." Sanon tälle rauhoittavasti. "Jep, sitä paitsi Aleksilla on muutenkin liikaa noita Ac/dc paitoja, ihan hyvä vaan että joku meni pilalle." Joonas toteaa naurahtaen.

.......
Joo moi tää on eka osa tätä tarinaa ja en tiiä pitäiskö näitten olla pitempiä tai jtn:D

Rakkaus, tätäko se on? Aleksi Kaunisvesi x readerWhere stories live. Discover now