3. Kamppi ja fanilauma

52 4 0
                                    

Y/n Pov:
Herään aamulla aikaisin. Koko aamuna ajatuksissani ei liikkunut mikään muu kuin Aleksi. Voi Jeesus y/n älä sano että oot kusessa Aleksiin.. Ei, en mä oo, kai? Käppäilen keittiöön ja alan paistamaan kananmunia. Haluan kerrankin panostaa johonkin. Laitan kahvin tippumaan koska mun aamu ei lähde käyntiin ilman sitä. Menen lasitetulle parvekkeelleni syömään.

Katseeni osui vastapäätä olevan kerrostalon ikkunaan.  Ikkunassa seisoo tutun näköinen ja pörröpää. "Onko toi ikkuna mies Aleksi?" Ajattelen pääni sisällä. Ja olihan se. Aleksi vilkuttaa minulle. Hänellä ei ole paitaa ilmeisesti. Puna alkaa levitä kasvoilleni. Vilkutan Aleksille takaisin.

Aleksin pov:
Kävelen ikkunan ääreen katsomaan Helsingin keskustaa. Vastapäisellä parvekkeella istuu tutun näköinen tyttö. Se oli y/n. Tyttö menee ihan punaiseksi kuin tomaatti. Tosin olin ilman paitaa.

Time skip päivään:
Nyt se olis menoa. Siinä Kampin edessä odottamassa melkein tuntematonta naista. Vatsassani on perhosia, en vain ymmärrä miksi. Hetken kuluttua tämä saapuu paikalle. Hänellä on päällään leveälahkeiset farkut, valkoinen T-paita ja musta nahkatakki. "Moi!" Tyttö sanoo iloisena. "Moi!" Vastaan tälle reippaasti.

Kävelemme sisään Kamppiin ja suuntaamme kohti kahvilaa. Rupatellemme vähän niitä näitä. Yllätys yllätys kesken kaiken fanilauma hyökkää kimppuuni. "Oon tosi pahoillani! Tässä saattaa mennä hetki." Y/n katsoo ymmärtäväisenä kun juttelen ja otan kuvia fanien kanssa. "Ootko treffeillä ton kanssa?" Yksi faneista kysyy ihaillen. "E-en oo." Vastaan nopeasti.

Y/n pov:
Siinä minä istun ja katson kun Aleksi ottaa kuvia. "Se on niin hyvännäköinen.." Sanon vahingossa ääneen. "Mitä? Sanoitko sä jotain?" Aleksi kysyy vierestäni. "E-ei mitään!" Hyvin meni taas y/n mahtavaa.

Aleksin päästyä eroon fani laumasta kävelemme ulos kahvilasta. "Hei mä mietin.. mennäänkö vaikka meille? Siis ellei sulla ole mitään!" Aleksi kysyy hiljaa. "Tottakai, mulla ei ole mitään ylimääräistä koko viikonloppuna." Kävelemme Aleksin autolle ja hyppäämme tämän mustan kian kyytiin. Jään vahingossa tuijottamaan Aleksia kun tämä ajaa. "Mitäs sä kattelet?" Aleksi kysyy naurahtaen.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Mar 18, 2022 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Rakkaus, tätäko se on? Aleksi Kaunisvesi x readerOnde histórias criam vida. Descubra agora