Merhaba tekrardan burda olmak çok
güzel en yakın zamanda bölüm gelir diye düşünüyordum ama işler yolunda gitmediği için geç geldi umarım anlarsınız ve son olarak aşağıdaki yıldızı parlatırsanız daha hızlı bölüm gelir eğer yaptıysanızİyi okumalar ...
🖤
Elimde bir dosya vardı ve içindeki beni şoka uğratacak hemde fazlasıyla bişeylerin artık yolunda olmadığını ve bir seçim yapmam gerektiğini anlatıyordu.
Elindeki dosyada annemin yeni çekilmiş bir fotoğrafını gördüm bu gerçekten şaşırtıcıydı çünkü annemi kayıp etmiştim hemde babam ile beraber. İntahar ettikleri günün sabahını hatırladığımda zaten başıma ağrılar girmişti hemen unutmam gerekiyordu .Peki ya seçim yapmam gereken şey neydi ? Evet seçim yapmam gereken olay ;
Annemin fotoğrafının altında yazan yazıda yazıyordu;Ya annenin yanına gelir herşeyi öğrenirsin yada kardeşin gelir senden önce öğrenir gerçeği... K.
Bu sondaki harf kimdi ve gerçekler neydi
Ama ne olursa olsun bu işe kardeşim karışmayacaktı bunca yıl onun için çabalamışken onu bu olayların içine sokmak istemiyordum. Anlamıştım ki Annem le ilgili bişeyler dönüyordu ve daha çözemediğim olayların olması ve bu olayların daha yeni yeni ortaya çıkması da canımı sıkmıştı.Hemen yanımdaki Adının Ayaz olduğunu bildiğim adama döndüm ve bu dosyanın neden bana geldiğini ve neler döndüğünü sordum ama bana bilmediğini sadece getirmesi gerektiğini söyledi.
Tam gidecekken ona adresin yazmadığını ama adresten bahsedildiğini söyledim.
Adresi bildiğini gidersem konum atacağını söyledi ve bana bir kart verdi üstünde numarası ve adı ve holdingin (yani ben öyle düşünüyorum)adı vardı.Akkor Holding
Soy adının Akkor olduğunu söylemişti ve buda onların olduğu anlamına geliyordu çok soru sormadan kartı çantama attım ve ona neden geldiğini sordum;
Neden sen getirdin bu dosyayı ve annemin fotoğrafı nasıl yeni çekildi? yani benim annem uzun bir süre önce vefat etti.
Annemin yaşadığı hakkında hep bir şüphem vardı zaten çünkü bişeyler tam olarak kafamda oturmuyordu hep bir eksiklik vardı ve bunu kayıp dosyalardan ve masanın üstünde bulduğum yarın ziyarete gideceğime emin olduğum Mert amcadan anlayacaktım. Ama bunu onun bilmesine gerek yoktu.Benim bu konu ile bir alakam yok ve bana soru sormayı bırak atacağım konuma gelecek misin ?
Evet gelicem ama senin alakan olduğuna yemin bile edebilirim çünkü kimse boşu boşuna hastaneye kadar gelmez.
Beni sadece dinledi ve gitti .
Bende hemen odadan çıktım ve bu olanları düşünmeye başladım önce bi eve gitmem gerekiyordu ve kardeşimin hiç bişeyden haberinin olmayacağından emin olmam gerekiyordu ve ben o konuma gidecektim.Bide kafamı karıştıran tek bir olay daha vardı gelen adam bana babam sayesinde tanıdığını söyledi. Bu olayı da çözmek zorundaydım. Sanırım bu gün bir kez daha seçimlerden ve sorulardan ibaret olduğunu anlamıştım. Çünkü bir seçim hayatına renk de verebilir yada renkli hayatını siyaha boyayabilir, insanlar siyah rengi severdi ama siyahın bir renk olmadığını bile bile en sevdiğim renk siyah derlerdi bunu ,bizim olmayanı sevdiğimize bağlıyordum. Tıpkı hayatta olmaz dediğimiz şeyleri bi yandan da istediğimiz gibi .
🖤
Şimdi eve doğru gidiyorum arabadan kendime rahatlatıcı bir müzik açtım ve kendime düşünme fırsatı verdim. Sanırım bunca yıl yetmezmiş gibi birde bunlar çıkmıştı başıma hiç bir zaman gelen zorluklara dur dememiştim yapma dememiştim hep çözüm odakli davranmışımdır,ama saki bu olayların çözülmesi zor yada benden bişeylerin kopacağına veya tam mutlu olmuşken bişeyler olup mutluluğumun yarım kalacağını hissediyorum yanılmayı tek istediğim konu da bu sanırım.
Eve geldiğimde önce üstümü değiştirmiş sonra da uzanmıştım ve yemek yemiştim ve artık saat geç olmuştu ve birden telefonuma bir bildirim düştü kim olduğuna bakacağım sırada birden evdeki televizyon açıldı ve bir video oynamaya başladı video da babam ile annemin görüntüleri vardı ve bir adam annem ile babama bişeyler soruyordu görünce şok oldum
hemen ayağa kalktım ve televizyona yaklaşıp sesi açtım ve dinlemeye başladım ;Çocuklarınızın dağlından haberiniz var mı ?
Yada yanlış oldu çocuklarnızdan haberiniz var mı ?Benim çocuğum yok sen ne saçmalıyorsun
Bu fotoğraftakileri tanımıyor musun ?
Anneme yani aşırı benzeyen kadına ve aynı zamanda babamada aşırı benzeyen adama bizim fotomuzu gösteriyordu ve buna gerçekten şaşırmıştım ama çok şaşırdığım diğer olay ise bizi tanımadıklarını söyleyip hemen ordan uzaklaşmalarıydı belliki ya kaçıyorlardı yada anne ve babamızdı. İşler haddinden fazla şekilde karışmaya başlamıştı, ve bu durum artık canımı sıkmaya ve beni sinirlendirmeye başladı acilen bu olayı çözmeye ve televizyonumuza bu videonun nasıl girdiğini hemen bulamam gerekiyordu. Bu benim için kolay olacaktı çünkü bu tür eğelemler benim için basit kalıyordu.Hemen bilgisayarımı açtım ve videonun nasıl ve kimden geldiğini araştırmaya başladım ve birden sadece bir harf ile karşılaştım K. Yazıyordu ve ben bu harfi daha önce fotoğrafın arkasında görmüştüm. gerçekten birde bu harfin anlamını bulmam lazımdı Çünkü belliki bana bişeyleri gönderen bu adamdı artık her şeyden emin olmaya ve olayların beni içine çektiğine ikna oldum.
En son telefonumdaki gelen mesaja bakacaktım onu hatırlayıp hemen telefonumu elime aldım ve telefonda benim kendim kayıt etmediğim büyük ihtimal içine sızdıkları telefonumdan
K. Adında kayıtlı bir mesaj gelmişti hemen mesaja tıkladım ve mesajda şu yazıyordu;Bu adam canımı sıkmaya ve beni olabildiğinden çok meraklandırmaya başladı . Ve bu saatten sonra herşeyi çözmem gerektiğini anladım. Bu günlük olayların bana fazla olduğunu ve attık uyumam gerektiğini anladım ,hemen yatağıma geçip uzandım tam kafamı yastığa koymuşken birden kapı çaldı ve ayağa kalkmak zorunda kaldım kapıyı açmadan delikten baktığımda yok artık diyeceğim biri vardı ve bugün asla bitmiyordu.
🖤
Evet bu bölüm çok içime sinerek yazdım ve uzun zamandır bölüm ve hikaye yazmadığım İçin çok iyi geldi
Ve sıra geldi soru cevap kısmınaSizce gelen kimdi ?
Babamız ve annemize benzeyen kadın gerçekten onlar anne ve babamız mı, Ya da bu bir oyun mu ?
Bu sürekli karşımıza çıkan K. Bizden ne istiyor ve kim olabilir ?
Gideceğimiz konumda kim var ve gerçekler ne olabilir?
Son olarak bölümü anlatan emoji ?
Bölüm hakkında çok soru var ve hepsinin cevapları bekliyor bölüm geldikçe soruları çözeceğiz. Ve lütfen hayata karşı enerjili ve dinç kalın bir sonraki bölüme kadar hoşçakalın 👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başlangıcın Ölümü
Teen FictionBaşlangıcın ölümü Sizce de başlangıcın bir ölümü olur mu? Evet olur Çünkü her başlangıç yeni bir ölüm Her ölüm yeni bir başlangıç değil ama Her ölüm bir kayıp, acı, yaşanmışlık ve en önemlisi de bir Sonsuzluk...