Ahojte volám sa Lauren Hokkin a mám 18 rokov. Bývam s mamou v Californií. Otec sa od nás odsťahoval, keď som mala 3 roky. Proste ho už mama prestala baviť. Tento rok už končím strednú a chystám sa na moju vysnívanú vysokú kde chodí môj miláčik.
"Mamííí?!" kričala som na ňu z mojej útulnej izbičky. "Čo je zlatko?!""Nevieš náhodou kde mám mobil?!,, vážne som bola z toho v rozpakoch. " Nie neviem! A už si pohni lebo zmeškáš skúšky."
"Ach" vzdychla som a pomaly som zišla dole do kuchyne. " Už len aby ma porazilo... ten mobil nemám ešte ani týždeň a už neviem kde je..." zrazu som započula ako mi zvoní mobil... v rýchlosti svetla som sa rozbehla za zvukom,ktorý vydával moj mobil. Našla som ho v kabáte " No konečne! " skríkla som. Mama už doma nebola ani neviem kedy odišla. Pozrela som sa na hodinky vysiace na mojej ruke,ktoré ukazovali 7:45. "A som v piči. Mám na to len 15 minút a to nestihnem. "Pre zaujímavosť, dnes mám skúšky na vysokú... úplne som vystresovaná ved vy sami vidíte. Vzala som si mobil , obliekla som si bundu, obula Vansy a tašku hodila na chrbát a vidala sa na dlhú cestu do mučiarne. Pozrela som sa na mobil,ktorý ukazoval 7:52. No ako tak vidím budem si musieť tak troška pobežať. Začala som utekať. Pred sebou som mala ešte dve ulice. Ked som dobehla do školy, akurát zazvonilo. Fúúú to bolo tesné. Vzdychla som a vošla do triedy, zložila veci a čakala na svoju smrť.
~
Už je po skúškach, úplne vystresovaná. Moje najhoršie 2 hodiny v mojom živote. Ugh...dúfam,že sa dostanem na tú školu lebo ma šlahne. Čo budem ja robiť bez mojej lásky? Nechám to všetko tak. Len ma trápi jedna vec. Vaness,moja najlepšia kamarátka celú dobu pozerala von z okna. Zaujímalo by ma na čo práve vtedy myslela. Dúfam, že to napisala dobre. Keďže sme už skončili mohli sme sa pobrať domov. Neberte ma ako biflošku, čo ja vôbec niesom. Zapipala mi SMS-ka. Bola to správa od Harryho.
Miláčik (Harry) : Ahoj zlatko ako si teda dopadla? Ja: Ahoj macko :* zvládla som to ako tak. Tak ale uvidim kolko budem mať percent.Jááj on je tak sladký. Ano je to môj priateľ, ktorého milujem najviac na svete. S Harrym chodím už vyše 4 mesiace. Chodi na tú vysokú,kde chcem ist ja. Možno sa pýtate ako som ho spoznala. Vaness ma staršieho brata a on sa s ním priatelí a celé leto sme proste spolu chodili von a po čase nám vlastne doplo,že proste patrime k sebe. Stretavame sa síce len 2krát do týždňa ale aspoň si užívame tej trošky romantiky. (:D) Čakám práve na Vaness, ktora išla na Wc. Trvá jej to celú večnosť. Bohvie čo tam robí toľko.
" Vaness kurva pohni čo si tam prstuješ?"
" Och áno Lauren ako si vedela?"
" Humor ti nechýba teda. Pohni si."
" Ves už idem,neser ma Lau." Ach mňa raz z tej ženskej porazí. Vyšli sme z von z tej hnusnej,rozpadnutej,zožltnutej budovy a vybrali sme sa za Harrym do školy.
" Čo vidíš na Harrym? Nie je moc pekný a neni ani múdry. Máš na viac Lau." Vaness a tie jej poznamky na Harryho.
" Vaness už neviem kolkatý krát ti to hovorím, na zovňajšku nezáleží, ale to čo má vnutri."
"Dobre,dobre ja ti len hovorím Lau. Nemyslim to zle len chcem aby si bola šťastná a to pri ňom nebudeš to ti zaručujem. On ta chce aj tak len na jednu vec. A tým je sex. Ako náhle sa s tebou vyspí počítaj s tym,že ti dá kopačky." Tak toto ma naozaj zaskočilo.
" Nie Vaness... on taký nie je. Čo ťa to napadlo? Ako o čo sa teraz snažíš? Mi vyčistiť hlavu či čo? " popravde bála som sa tejto predstavy. Vedela som,že všetci pičujú na Harryho ale niako som to nebrala k srdcu. Čo ak má Vaness pravdu? Už mi sice dával návrhy aby som sa s nim vyspala. No nikdy som nepovedala "ano". Nie som ten typ dievčat, ktorým sa akonáhle naskytne šanca tak ju aj využijú. Chápete dúfam.
" Prepáč Lau ale toto je môj názor naňho a nikdy ho nezmením. Chcela som ti dať len radu do života ty tupelko moje. Ty vieš, že ja som vždy k tebe úprimná a keď sa mi niečo nepáči tak nebudem držať hubu." Dala mi pusu na líčko a objala ma. "Dobre. Fajn. Berem si to k srdcu ale už o tom nechcem hovorit okay?" Ona len kývla na súhlas a šli sme ďalej bez slova. Keď sme už stáli pred školou všimla som si chalanskú postavu. Hned som drgla do Vaness, ktorá hodila na mňa nechápavý pohľad. Ukázala som smerom k tomu neznámemu chalanovi. " Hmm... Že by nový zajačik? "
"Lau to myslíš vážne? Nehovorila si,že máš Harryho a že ti na zovňajšku nezáleží? "
" Áno máš úplnú pravdu. Ale tak kukni aký je sladký. No nemám pravdu?"
" Lau máš Harryho tak neslintaj!" Okrikla ma pretože ma úplnú pravdu mam Harryho nemôžem okukovať chalanov. Ale on v škole okukuje svoje spolužiačky tak prečo by som ja raz za čas slintať nad úplne sexy chalanom?
-------------------------------------------------------------
Čauky mňauky :D takže toto je moja prvá story na wattpade. Píšem ju vlastne s mojou kamarátkou. Dúfame,že sa vám bude páčiť aspoň trošku :) . Ospravedlňujeme sa za gramatické chyby :D . Každý vote a koment nás veľmi poteší.
Prajeme pekný deň vaša Xoxo a Nami ♥