→ Ehm...Nick? ←

40 6 0
                                    

Niekto zazvonil na zvonček. Položila som mobil na stolík a išla otvoriť. Zostala som dosť prekvapená ked som jeho zbadala. "Panebože."
---------------------------------------------------
Stála som tam ako obarená. Bol to Nick. On stál pred mojimi dverami. Panebože. Asi omdliem. A to myslím vážne.
"Č-čo tu robíš?" Váhavo som sa ho spýtala.
"No..ehm...som tvoj nový sused."
Pri tomto sa mi strašne rozbúchalo srdce. Do riti a čo teraz?
"Aha no...t-tak nechceš isť ďalej? "
" Možno neskôr,pretože musím isť ďalších susedov privítať. " usmial sa tak  sladko , že som celá sčervenela. Čo teraz. Priblížil sa ku mne a odhrnul mi vlasy z tváre.

"Si rozkošná keď sa červenáš." zasmial sa. Odtiahol sa odo mňa a otočil sa na odchod. Zakýval mi ešte na rozlúčenie. Odkývala som mu a rýchlo zaliezla do domu. Oprela som sa o stenu a povzdychla si. "Lau?Si v poriadku ? Vyzeráš ako by si chytala porážku." Zasmiala sa. Prešla som do obývačky a ľahla si na ňu. "Myslím, že môj plán sa vydarí. " pozrela som sa na Nessu a tá len skúmala môj pohľad. "Ten človek čo zvonil bol Nick? " neveriacky sa na mňa pozrela. "Hej bol a povedal ,že keď sa červenám som rozkošná. " pozrela som sa na ňu a ona sa len začala na tom smiať. "Nesmej sa mi. Naozaj mi to povedal. "
Pozrela som na ňu vážnym pohľadom. Ona dala len ruky hore. Pobrali sme sa späť ku gauču a zvalili sme sa na ňu. Zapli sme si nejaký film,ktorý som vôbec nevnímala. Moje myšlienky mi neustále behali k Nickovi. Na tie jeho dokonalé oči a to telo. Omg prečo sa neprisťahoval skôr...

----------------------------------------------
Čauky mňauky sme späť 😀 vieme , že nebola dlhu dobu pridaná žiadna časť ale viete ako to chodí. Boli prázdniny,potom začala škola a tak no. Ale prinášame vám veľmi veľmi krátku časť. Tak dúfame , že sa vám bude páčiť😋 za každý vote a komentik nás potesi. Prajeme pekný deň.

~Hard Life With Idiots~Where stories live. Discover now