Pozerali sme nejaký film. Ani neviem ako sa volal. Sranda,že? Jednalo sa o nejakú kriminálku. Stíhaný za vraždu a tak. Celkom , no skoro vôbec ma to nezaujímalo. Nessa len ležala vedľa mňa a hrala sa na mobile. Postavila som sa , že si pôjdem pre vodu. No v tom ma Nessa stiahla k sebe a nepustila ma. Začala ma stekliť a smiali sme sa.
"Nessa prosím ťa pusti ma lebo sa asi poštím. Myslím to vážne!! " zakričala som na ňu ale ona ma nepočúvala. Ach hrozné je to s tou babou. Po chvíli už prestala a ja som sa s úsmevom na tvári mohla pohnúť do kuchyne si dať niečo na jedenie a na pitie. Dala som si müsli s mliekom.
"Nessa ty dcéra všežrúta chceš niečo na jedenie?!"
" Nie ďakujem dneska nemám chuť" tak to ma podržte ona nemá chuť na jedlo!!! Zázrak sveta a ufoncov. Neriešim aspoň mi ostane dosť pre mňa. :3 zobrala som si misku s jedlom a šla som za ňou.
~~~~
Ráno sme sa zobudili obidve na sebe nalepené. Vyzerali sme fakt komicky!
"ahojte dievčatá" pozdravila nás moja mama.
"Mami? Ty čo tu robíš? Nemala by si už byt v práci?"
"Nie zlatko. Dala som výpoveď. Nemohla som sa stále pozerať na to ako mi dcéra rastie pred očami a pritom to ani poriadne neprežívali kedže som stále v robote. Tak som sa rozhodla, že si nájdem lepšiu prácu a aj s normálnym časom. Budeme aspoň viac spolu ako matka z dcérou. " usmiala sa na mňa a ja som jej úsmev opätovala. Pozdvihla som sa a podišla k nej a objala ju.
"Ďakujem mami. Ale nemusela si to robiť. Keď už len pre mňa. ""Musela som. Ty si dôležitejšia ako nejaká práca. Oddeľovala nás stále. "
"Dobre ale už to neriešme. Nájdeš si lepšiu a rovno ti aj pomôžem keď chceš" znova som ju objala.
~
Nessa už odišla domov a ja som začala s upratovaním. Radšej svoju izbu nechám na koniec aby ma až potom mohlo jebnúť. Aspoň sa uvedomím, že nemám robiť bordel. Dala som si na seba dlhé staré tričko. Bolo dakedy otcové ale už je moje. No čo kradnem rada. Musela som sa nad tým pozasmiať. Dala som si nejaké staré kraťasy a mohla začať. Išla som do maminej izby a začala utierať prach. Nechápem na čo si skladuje tie kraviny na skrini. Nikdy to používať nebude aj tak. Snažila som sa to obísť ale zakopla som nemotorne a vrazila do skrine. Padla z nej krabica a počula som rozbitie.
"Och do riti ! Toto nie, dúfam , že to nebolo nič cenne."povedala som v duchu.
Pomaly som zobrala tu krabicu a otvorila ju. Boli tam nejaké fotky a pozvánky a kraviny. Zobrala som si nejakú fotku a bola som tam ja a môj otec. Celkom ma aj zaujíma kedy je ta fotka fotená. Nebol tam dátum. Začala som pozerať ďalšie a ďalšie. Na každých som bola ja, buď s mamou alebo s otcom. Škoda, že ani neviem ako sa volá. A pochybujem, že ešte tak vyzerá. Chcela by som sa s ním raz stretnúť ale asi to už nebude ani možné. Za to čo spravil mojej mame mu nikdy neodpustím. Ale aspoň ho len vidieť. Fotky som dala naspäť do krabice a na skriňu. Nechcela som na to nemyslieť. Ale márne. Celé upratovanie som myslela len a len na jedno. Kto je preboha môj otec.
----------------------------------------------------
Ahojte :) prinášame Vám novú časť,ktorá je totálne nudná. Ale nevadí (btw...sorry za chyby) :D každý Like a comment nás poteší. Prajeme príjemné čítanie a pekný večer.