ben seni o kadar çok sevdim ki Kacchan
sen incinme diye kendimden ödün verdim,
sen kırılma diye ben kırıldım,
sen üzülme diye ben ağladım,
sana bir şey olmasın diye, defalarca öldüm.
ama sen, beni kırdın, beni ağlattın, beni öldürdün. beni defalarca öldürdün.
şimdi fark ediyorum da, hiç yazmamışım neler yaşadığımızı. Anlatmak isterim.
hadi gelin de size çöplüğün içinde yaşayan çocuğun, bir prense nasıl âşık olduğunu anlatayım,
Biz daha çocukken başladı her şey,
çelimsiz, zayıf ve kirliydim.
sen ise güçlüydün, beni ilk gördüğünde ağlıyordum.
yere düşmüş ve bacağımı kanatmıştım, beni sırtına almıştın da annene götürmüştün.
ondan sonra beni insanlardan ayrı tuttun, arkadaşlarınla tanıştırdın ama asla onlarla oynamama izin vermedin onları bırakıp benimle oynadın, saçlarımla, çillerimle ve gözlerimle o kadar ilgiliydin ki... kendimi güzel hissediyordum.
benim için en güzel ayna, senin bana sevgi ile bakan gözlerindi...
sonra özgünlüğün çıktı, benimki daha çıkmadığı için beni koruyacaktın.
söz vermiştin.yıllar geçse de benim aşkım hiç sönmedi, sen ise benim bilmediğim bir şekilde benden kaçtın.
beni ittin,
beni öldürdün,
beni paramparça ettin.prensim cellatım,
koruyucum zorbam oldu.hiç sevmedin mi beni?
hiç acımadı mı için bana vururken?
hiç acımadın mı bana?çocukluğumun katili...
aşık olduğum kişi...keşke sana güzel sözler yazabilseydim,
şarkımı sana hâlâ veremedim.kacchan, bir gün... olur da ben seni sevmekten vaz geçmişsem...
beni öldür olur mu?
hoş seni sevmemem için ölü olmam gerek ama...
...
Defterin kapağını kapattı sarışın, çökmek üzereydi... Izuku gitmiş arkasında da böyle bir harabe bırakmıştı.
Çocukluğundan nefret etti Katsuki,
'Neden her şey düzelmişken gittin ki? Aptal!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Love •BakuDeku
RomanceIzuku Midoriya'nın günlüğünü okuyan Katsuki Bakugou. •Tamamlandı