24'

5.4K 482 182
                                    

🎸LP-Lost on You

Sabah yüzüme vuran güneşin ışığıyla yavaşca gözlerimi araladım.Gözümü açar açmaz karşımdaki manzaranın güzelliğiyle adeta büyülendim diyebilirim.

Taehyung siyah saçları dağılmış bir şekilde yanımda uyuyordu.Tek eli yanağımda diğer eli ise belimdeydi ve bana sıkı sıkı sarılıyordu.

Uyandırmamaya özen göstererek saçlarını okşamaya başladım.

Biraz daha oyalandıktan sonra yavaşça Taehyung'un kollarından sıyrıldım ve ayağa kalktım.

Telefonumdan saate baktım ve daha dersin başlamasına neredeyse iki saat vardı.Banyoda elimi yüzümü yıkayıp geri odaya döndüm.

Taehyung hala uyuyordu ve şuan her şeyiyle çok güzeldi.Telefonumu aldım ve bir kaç fotoğrafını çektim.

Telefonu kenara bırakıp ağır adımlarla yanına ilerledim.Onu uyandırmamaya çalışarak yanına tekrar kıvrıldım.

Taehyung'un boynuna sokuldum ve tekrar uyumaya çalıştım ama başaramadım.Yatakta boş boş hareket ediyordum ama bir türlü uykum gelmiyordu.

Ben hala bir o tarafa bir bu tarafa dönerken Taehyung mırıldanmaya başladı.

"Bebeğim neden rahat durmuyorsun"
uykulu sesiyle söylediği cümle karşısında adeta nefesim kesilmişti.

Gözlerini ovuşturdu ve bana bakmaya başladı.Eğildi ve burnuma minik bir öpücük kondurdu.

"Günaydın güzelim"uykulu sesi çok güzeldi.Hafif boğuk ve kalındı.Sesi resmen büyülemişti beni.

Her geçen gün Taehyung'a biraz daha kapılıyordum.

"Günaydın" dedim ve hafif uzanıp burnundaki beni öptüm.

"Sözüm vardı" diyip gülümsedim ve benim gülüşüme karşılık o da en sevdiğim kare gülümsemesini çıkardı ortaya.

Taehyung'un gülüşüne içim gidiyordu.Başlı başına Taehyung'a içim gidiyordu benim.

Bir ay öncesine kadar asla anlaşamayan iyi kişiydik.Eğer bana gelip birisi ileride Taehyung ile sevgili olacaksın deseydi asla inanmazdım.

Bu bir ay içinde Taehyung'a çok bağlanmıştım.Yanımdan on dakika uzaklaşsa özleyecek raddeye gelmiştim ama resmen.

Ben bunları düşünürken Taehyung yüzümü inceliyordu.Tam ağzımı açıp bir şey diyecekken Taehyung konuştu.

"Çok seviyorum seni"saçlarımı okşayarak konuşmaya devam etti.

"Hatta hissettiğim şeyler sevginin de ötesinde.Nasıl anlatılır bilemiyorum ama aşığım ben sana Jungkook"yutkundu ve devam etti.

"Çok hem de"burnunu burnuma dayadı.Nefeslerimiz birbirine karışırken onun muazzam kokusuyla mest olmuştum.

"Ben de sana aşığım"diye fısıldadım.
Sanki mümkünmüş gibi biraz daha yaklaştı bana.

Dudağıma masum bir öpücük kondurdu ve geri çekildi.

"Hadi kalk geç kalacağız"ayağa kalktım ve Taehyung'un kalkması içim elimi uzattım.

Ayağa kalktı ve bana bakmaya başladı.Bir şey diyecek gibi bakıyordu.

"Senden bir şey isteyebilir miyim?"üzgün bir ifadeyle doğrudan gözlerime bakıyordu.

"Kötü bir şey mi oldu?"diye sordum ve cevabını beklemeye başladım.

"İsteyebilirsin Taehyung ne oldu?"hala cevap vermesini bekliyordum.

anonica : taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin