Byl nesvůj celý den. Zůstal v pokoji celý den a mlčel celý den. Ležel na své posteli a díval se na strop, který byl zbarvený v černé barvě. Krev na jeho bílé mikině vypadala jako červená barva na papíře. Jeho kůže bledá jako by mrtvý byl. A oči... nemrkající oči které se dívají na strop černé barvy. Nechcete potkat někoho takového. Ani nemrknete a jste mrtví. Jeho jméno je..
Jeffe, Slender tě volá asi máš jít na nějakou misi nebo co podle toho jak to řekl.
Řekl malý elf opírající se o pant dveří, které vedly do zabijákova pokoje.
Jo už jdu- Ale počkej- Ty-
Kluk s havraními vlasy se na chvilku zastavil a pak rychlostí světla doběhl k menšímu tělu, které chytil a připnul ke zdi.
VÁŽNĚ SI TU NA DRZOST JEN PŘÍJDEŠ A ZAČNEŠ KLÁBOSIT JAKOBY NIC-?!
Nah, je mi bylo řečeno abych ti to vzkázal. Neber si to osobně, ale růžová se k tobě hodí víc.
Menší chlapec se jen ušklíbl a díval se přímo do očí zabijáka.
He? Myslíš si že jsi vtipný? Myslíš si že to udělalo dojem? NE, TAK PROČ SI TO UDĚLAL-
Protože..
Můj milí kamaráde...
Jsem se nudil :)
Až se vrátím tak ti slibuju že se nedožiješ dalšího dne-
Pff dobře, tak zatím bai!
Elf odešel a maniak šel za jeho šéfem. Po chvíli než došel přes celý dům se dostavil do kanceláře, kde už na něj čekala vysoká bytost. Neměla obličej ani vlasy. Byla vysoká a štíhlá lidé tomuto stvoření říkali SlenderMan, ale lidé a ostatní stvoření v jeho domě mu říkali různými přezdívkami: Slender, Slendy, Šefík atd..
Už jsem na tebe čekal.. Jeffe
Oslovil Štíhlí kluka s havraními vlasy.
No nazdar, co potřebuješ. Mám teď celkem na pilno musím se zbavit jednoho skřeta-
V mém lese se začínají dít divné věci. Domnívám se že za to může Zalgo... Už tady dlouho nic takového nebylo, ale.. Určitě to je jeho.. Z mrtvých těl co byla poházená na severní části lesa šel cítit jiný pach než zanecháváte vy všichni v mém teritoriu..
A co s tím mám jakoby dělat- Nejsem ani Proxy řekni to jim ti tě alespoň poslouchají na 100%
Oni mají teď stejnou práci na Jižní části lesa. Na severní pošlu tebe, Bena a E.J.
Super takže spratek a rusák, kterému nerozumím ani slovo-
Proto jde s vámi i Ben on rozumí jako jediný alespoň trošku.
Alespoň bude mít další smrt za sebou-
Ne, Jeffe slib mi, že se už nikdy nebude opakovat to.. co se stalo před pár lety...
Nemůžu slíbit- Ale snažit se mohu.
Dobrá tedy. Běž pro ty dva a běžte ještě dřív než zajde slunce. Přesné souřadnice by měl Ben zajistit.
Faaaaaajn, už jduuuu.
Kluk zavřel dveře a začal odcházet, po chvíli než zase došel zpátky ke svému pokoji. Slyšel Jeff nějaké zvuky vycházejíc z jeho pokoje. Nachystal si nůž pro případ že by to byl někdo velmi nevítaný a rychle otevřel dveře. Uviděl tam otevřené šuplíky skříň věci z pod postele všechny vyházené a jinak celkově bordel po celé místnosti. Ale bohužel po nikom ani stopa.. Zabiják se podíval pod postel ani tam nic. Nevěděl jak se osoba dostala sem ani pryč, ale na to stejně nebyl čas musel jít pro Elfa a kanibala co nejrychleji. Jak se už chystal na odchod uviděl ve dveřích zase stejnou osobu jako předtím..
Bene- Můžeš mi prosím tě vysvětlit- Proč mi lezeš pořád na oči-?
Welp cuz- mě baví tě srát a uhh máš tu trošku bordel-
Není tvoje starost- Pokud si někoho neviděl odtud jít.
Nope, nikoho před chvílí jsem sem přišel.
To je jedno teď- Hele Slender mi řekl-
Jo já vím jdeme na Severní část tohoto goddamn lesa. Zajímavé to bude. Nikdy jsem tam nebyl.
Super- Ví to i Jack?
Yep už jsem ho informoval.
Tak kde je-?
Už čeká dole u vchodu a jo ještě jedna věc. Měl by sis více uklízet Jeffe-
Není tvoje věc- SAKRA UŽ
fajn, fajn chill kamaráde-
Jeff odešel z místnosti s elfem za zády k východu z tohoto velkého obydlí. U brány na ně čekal už Kanibal se svou maskou v ruce a úsměvem na rtech. Elf taky celý vysmátý a jako vždy náš poslední doživotní úsměv na obličeji známého vraha jménem...
Jeff the Killer
:0