Menší potíže

8 1 0
                                    


Tři postavy šli lesem, který byl už zahalen v temnotě. Zajímavé, že? Je tomu tak, protože v podříši nebylo nikdy moc světla den začíná od 1:00 do 12:00 pak je tma ale až od 20:00 je největší tma a to pak bez světla nejde vidět nic. V podříši nejdou vidět ani hvězdy jen velký měsíc. Les byl nebezpečný jak přes den tak i přes noc. Postavy nemluvili celou cestu jen jedna pořád neúnavně mluvila. Byl to Ben, který se nudil a nevěděl co dělat. Tak se pořád ptal na nějaké otázky.

Hej, Jeffe myslíš, že už tam budem?

Ne, myslím si, že tě tady usmrtím pokud nezavřeš hubu-

Okie dokie senpai

NEJSEM TVŮJ ZASRANEJ SENPAI

Jack tam je stál a poslouchal další hádku, kterou dva mladší chlapci provozovali.

Прекрати это-

NEROZUMÍM ANI-

ok3 tak se můžu zas nudit- 

Hele mohl bys se za mě něco Jacka zeptat?

Jo klidně co?

"Jestli neví kdo byl v mém pokoji dneska"

Elf na chvíli znervózněl, ale pak začal na Slepce mluvit rusky. Jack se podíval na Jeffa pak zpátky na Bena s tázavým pohledem. Pak jen řekl.

Бен.

Maniak se podíval na elfa s tázavým obličejem taky i když věděl že to co řekl Jack znamenalo elfovo jméno. Ben se jen otočil zpátky na Jeffa.

Neříkal jsi náhodou- že jsi tam nebyl?

Oh- tak vidíš, že rozumíš!

Bene, co jsi tam dělal proč jsi mi hrabal do věcí-

Well řekněme, že jsem něco hledal-

Proč jsi lhal- a co jsi tam hledal.

To není tvoje věc- 

NO JE TO MOJE VĚC- HRABAL JSI SE MI VE VĚCECH, UDĚLAL BORDEL A LHAL O TOM

ššš nekřič pamatuj, že jsme v lese.

Ty-

Jeff se přiblížil k malému elfovi se vztekem v očích a vzal ho pod krkem do vzduchu.

Hele, je mi to jedno- ale pokud máš s tímhle něco společného- Tak ti garantuju, že už-

Se nedožiju rána? 

Ne, ne, ne, ne můj milí- vlastnoručně tě budu trápit tím, že tě budu každý den přibližovat ke tvé smrti- jednou umřeš to jo, ale pěkně pomalu...

Elf jen ve strachu přikývl a snesl se na zem. Vážně se toho bál, protože věděl, že může umřít a vážně nechtěl umřít v rukách tohohle maniaka. Chvíli tam jen stáli, ale pak se dali do pohybu. Když narazili na správné místo všude byli mrtvoly po celém místě. Všichni tři se dívali znechuceně na všechen ten masakr. Jack pak přišel k jedné mrtvole a začal ji očichávat a něco z ní ořezávat. Ben udělal analýzu jedné mrtvolky, která ležela na skále a Jeff se jen díval. Vzpomněl si co mu řekl Slender. Ben se choval podezřele, ale pomáhal nemohl za to, protože ho ani neviděl opustit mansion. Jack to 100% nebyl to věděl. Byl totiž Slendrovou hlavní creepypastou. A o ostatních ještě neměl moc informací. 

H-hey, Jeffe.

Co je zas elfe-

Tahle je trošku divná-

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 30, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Creepypasta cringe le storyKde žijí příběhy. Začni objevovat