Mesajul 4

1.3K 91 2
                                    

Facebook


Notificari - 0 ; Mesaje - 1 ; Cereri de prietenie - 0


'Mesaje : 9:04   "  Scuze, nu am vrut să te supăr.. " '


12:54   " Da.. nici eu nu trebuia să reacționez așa.. Eram nervoasă și iritată pentru că după ce m-am certat cu o persoană, mai vii și tu să te contrazici nu mine! Nu sunt deacord cu ce ai spus, eu nu sunt tipa aia înnebunită după atenția unui băiat... "

12:55   " Atunci, tu cum ești? :) "

12:56   " De ce te intereseză?"

12:57   " Pentru că îmi placi și vreau să știu mai multe despre tine.. "

13:00   " Ahm, și ce ai vrea să știi? "

13:02   " În primul rând, câți ani ai?! "

13:02   " De ce te interesează?! "

13:03   " Oh, scuze! Nu sunt obișnuită să dau date personale necunoscuților.. Măcar dacă ai avea o poză de profil cu tine, nu cu un trup de băiat luat de pe net.. "

13:03   " De ce nu crezi că e al meu?! "

13:04   " Haha, e al tău? Nu știu dacă să te cred sau nu.. :)) "

13:05   " Vezi, dacă ne-am întâlni poate ai vedea că este al meu sau nu! ;) "

13:05   " Eh, lasă, pot să trăiesc în minciună :D "

13:06   " Ok, parcă era vorba să ne cunoștem, nu? Facem așa, eu îți spun câteva intrebări și îmi răspunzi sinceri și tu de asemenea, câteva întrebări și îți răspund sincer, bine? "

13:07   " E cam de copii, dar ok :)) "

13:10   " Unde locuiești? Câți ani ai? Ai iubit? Ai vrea să mă întâlnești? "

13:11   " Ohm, Londra, 18, am avut, dacă ai avea poză de profil. =)) "

13:12   " Rândul meu :P "

13:12    "Unde locuiești? Câți ani ai? Ai iubită? Ai să îți pui o poză cu tine la profil? Ce hobby-uri ai?"


* Zayn Malik is disconnected *


13:12   " Să știi că poți să spui măcar un pa la plecare .. "


--------------------

Heeei. Acesta a fost mesajul patru! Sper că va plăcut!

Doar mi se pare că e cam plictisitor și comună ideea? Voi ce ziceți? Să continui?

Multumesc pentru lecturi, voturi si #197 in fanfiction.

Apropo, Paste fericit dragii mei! :3

Love you :*

FacebookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum