Mesajul 13

925 73 4
                                    

Facebook

Notificari - 0 ; Mesaje - 0 ; Cereri de prietenie - 0

19:45   " Oh, haide Zayn, vorbește cu mine!

19:45   " Zayn! "

19:45   " Nu înțeleg de ce lași totul baltă.. "

Seen 19:46 pm

19:48   " Logic că nu înțelegi Sasha.. ești prea naivă și prea aeriană! "

19:49   " Poftim? După ce că vrei să amâni ' întâlnirea '  noastră fără a-mi explica, mă mai și jignești?" 

19:49   " SASHA! Nu te jignesc, îți spun adevărul! " 

19:50   " Pf. Ce pot spune, multumesc?! "

19:51   " Apropo, cum adică sunt naivă sau aeriană?! "

19:52    " Oh Sasha, vorbim de aprope o lună, o amărâtă de lună, mai sunt câteva zile și ar trebui să ne întâlnim și nici până în momentul de față nu ți-ai dat seama că eu te iubesc! "


* Sasha Smit is disconected *


19:53    " De ce nu mă miră?! "


----------------------------------------------------------------------

Heii! Deci, am revenit cu mesajul 13!Sper să vă placă! ♥

Da, am decis să continui cartea! Sper ca de acum să nu mai fiți cititori "fantomă" și să lăsați un vot sau o părere căci, vorba aia, nu costă. 

Cum mi-am recăpătat inspirația, m-am cândit la încheierea acestei cărți, cu încă două mesaje si un epilog și m-am gândit la o continuare sub forma unei a doua cărți. 

Următoarea carte nu va fi sub forma de mesaje ci va fi o narațiune, deci o poveste și va fi al doilea capitol din povestea celor doi protagoniști. Seria de două sau trei cărti * deja visez la a treia *, se va încadra într-un volum ce-i prezintă pe Zayn și Sasha și dragostea cu năbădăi pe care o vor avea.

Nu am găsit un nume pentru volum, cât nici pentru a doua carte, încă caut, dar când voi gasi vă voi anunța.

Sper să vă placă ideea mea și deasemenea sper să vă placă cartea ce va urma. ♥

Love you :*



 

FacebookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum