XIV

103 11 0
                                    

I still can't move on sa fact nga perfect kaayo sa akoa ang dress. The color maroon fits so well to my not-so-tan skin.

"May date ka?" Si mama ang unang naka kita sa akoa gikan sa pag gawas nako sa kwarto.

Nang lingo ko. "Birthday ni Maria, ma. Pero feeling nako ako ang may birthday" lipay kaayo kong nag tuyok tuyok. Feel na feel kaayo nako ang dress.

Detail.
Burgundy Wine Formal Dress

"Nak, mura kag flower girl nya ikaw ang bulak. " tingog ni papa. Nikatawa ras mama.

"Agree, pero naay tunok" sabat pud ni kuya. Ga bitbit syag laptop.

"ha ha ha" sarkastik nakong katawa.

Niduol si mama ug gi suklay ang nakalugay ra nakong buhok. "Haj is waiting.." ana sya. "Enjoy there, sweetie. Extend my greetings to Yanni."

Usahay si mama ra jud ang tarong ka storya.

Niduol pud si kuya sa akoa. "Uy matchy matchy sila" hunghong niya dayun nidagan na pabalik sa iyang kwarto.

Wa na nako gi patulan ang pang samok samok ni kuya kay nag message nas Aemie.

Wa pa raba ko ka move on sa iyang gi message ganiha. Ambot kung mo tuo ba ko or dili kay wa man ko niya gi replyan sa akong pangutana kung tinuod bang si Haj ang nipili aning dress.

Bahala na si batman.

Nananghid usa ko nila mama bago ko ni gawas sa balay. Nidiretso kos garahe para kuhaon akong sakyanan.

Walay tao sa garage maong nag abot akong kilay.

"Aha kaha to?" pangutana nako sa akong sarili while gilibot akong panan'aw. Aha kaha to tawhana. Abi ko bag siyay driver nako ron?

"Looking for someone?" naay nangutana

"Yes. Have you seen Haj?" padayun gihapon kog pangita ni Haj.

"He left a while ago"

Nag abot akong kilay. "Eh? He left? Why would-

Namilog akong mata paglingi nako sa akong ka storya.

"Haj.."

He was already smiling. "Mura kag bata nga nabiyaan sa mall" sungog niya.

Wala ko naka angal. Naguol jud ko kadali.

"Cutie" Haj pinch my nose.

Did he really just pinched it?

"Tara na bata. Basin mohilak pa ka diha ug biyaan tika" ana sya.

"Psssshh as if"

Nisakay na kos akong sakyanan ug si Haj ang naas driver's seat.

"The dress looked perfect on you" tingog ni Haj sa tunga tunga sa byahe.

"I know, thank you"

Should I ask him?
Pero what if gi gara garaan ra kong Aemie?
Basin bayag di jud si Haj ga pili ani.
What should I do?

"Galante imong friends mag party no?" Haj suddenly spoke.

"Ha? Why?"

"Last time, one rented a whole bar, the other one hosted a party in a expensive venue and today.." Gitunol niya sa akoa ang invitation card.

"Sa isa ka five-star hotel ang venue. I even can't believe I got invited" Haj chuckle.

"Aren't you an elite?" curious nga pangutana nako.

He laughed. "Elite? I always received the same question but nope. I'm not. I lived a normal and average life. Unahan na tika, my kuya and I are not rich. Our parents are, we're just not-

HAJ & SETCH (COMPLETED)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon