holy mother of angels!

336 16 21
                                    

h o l y !

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

h o l y !


høpe bailey to bardzo cicha, spokojna dziewczyna, żyjąca swoim codziennym życiem w prywatnej, katolickiej szkole. jej świat staje się monotonną, samotną menczarnią, z którą nastolatka nie potrafi sobie poradzić. pewnego dnia postanawia zaryzykować, wpuszczając do swojego życia wyjątkowego gościa. jest nim finn — tajemniczy, pewny siebie chłopiec o anielskich rysach, który mimo arogancji, czaruje mądrością. zakochana w urokliwym młodzieńcu høpe oddaje się całkowicie uczuciu, głębszym niż sama zdaje sobie sprawę, aż w końcu jej wąski horyzont zaczyna się rozszerzać.

historyjka o pięknie namiętności, szaleństwie, owocu poznania i ogromnej tajemnicy.

【 opowiadanie może zawierać treści gorszące związane z wulgarnością, seksualnością, używkami czy zbyt obsesyjnym zakochaniu! 】

— lana-rey, will you serve me lemonade?
yes bill, i will.

opowiadanie nie ma na celu seksualizowania finna wolfharda, wszystkie treści są wymyślone na potrzeby historii!

— chyba jesteś dla mnie za mądry. — westchnęła odgarniając sobie włosy z twarzy. - czuję się przy tobie taka głupia.

— wiem. — uśmiechnął się pod nosem. — ale to lubisz.














_

______________________
hejka kochani, witam was w tym skromnym short story - przewiduje mu jakieś pięć rozdziałów. mam nadzieję, że ten zamysł się wam spodoba, jeśli tak to kto wie, może będzie sequel.

høpcia.

✓ 𝑯𝑶𝑳𝒀 | 𝖋𝖎𝖓𝖓 𝖜𝖔𝖑𝖋𝖍𝖆𝖗𝖉 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz