Lacrimile incep sa curga e obrajii fini ai fetei mele si totusi zambesc cand inchid ochii si imi amintesc fiecare clipa cand era langa mine si ma strangea in brate. Lacrimile incep sa se adune mai multe, simtind fiecare lacrima cum cade rece, Ma afund mai tare in patul meu , ma ascund sub patura atat de calduroasa. Lumina diurna din camera mea imi arata ca iar am petrecut toata ziua in camera mea, desi nu imi pasa prea tare stiu ca este necesar sa ma ridic si sa imi revin, desi oricat de mult mi-as dori nu pot nu pot sa mi-l scot din minte si nu pot sa uit acei ochii verzi care ma priveau cu atata caldura. Zambetul lui care ma facea mereu sa radiez, pana si acel par ciufulit il facea atat de atragator. Gata ajunge! e timpul sa il uit sa uit de fiecare clipa cu el, de fiecare moment ce l-am petrecut impreuna!
Ma ridic din pat si ma imdrept spre dresingul imens din camera mea acum atat de dezordonata,doar biroul este mai curat si imi propun in gand ca va trebui sa fac si putina ordine in camera mea. Deschid usa dresingului si ma hotarasc sa schimb acele jalnice pijamale roz ce imi erau atat de confortabile, aleg la intamplare o pereche de pantaloni scurti si un tricou alb . Parul meu rosu aprins mi-l prind intr-un coc, ma inlcalt repede in bocanii negri cu cateva tinte pe ei si ma indrept spre iesire cand imi amintesc ca mi-am uitat tigarile in patul meu. Imi observ telefnul uitat si el de mult, il verific si ca de obicei parca nici un mesaj nici un apel de la el. Ochii incep sa mi se umezeasca si realizesc ca trebuie sa imi revin.Ma privesc in oglinda si incep sa zambesc spunandu-mi singura ca trebuie sa trec peste. Imi iau pachetul de tigari si telefonul si ma indrept spre iesire, lasandu-mi camera mea cu peretii negri si cateva nuante de rosu aprins intr-un dezastru total, cu fiecare haina aruncata pe jos si lucrurile mele atat de dezordonate, cu draperiile trase si patul nefacut , cu pernele aruncate pe jos si geanta mea varsata pe jos, dezordinea de pe birou si colile aruncate pe jos imi provoaca o stare de nepasare, doar razele soarelui ce incearca sa patrunda prin draperiile ferestrei ma fac sa zambesc.
Inchid usa in urma mea si cober scarile casei mele, scartaind sub fiecare pas facut, Camera mea fiind la etaj. Cobor scarile in graba si din neatentie dobor rama agatata pe perete sparganu-se la picioarele mele,Poza cu fratele meu cand avea doar 14 anisori , strang cioburile si ridic rama cu grija propunandu-mi sa cumpar alta rama. Arunc cioburile stranse si rama o asez pe masa din bucatarie. Observ din nou acelasi dezastu ca si in dormitorul meu, farfuriile aruncate in chiuveta Am sa fac mai tarziu curatenie, probabil cand ma voi intoarce din oras. Ma indrept spre iesire si inchid usa de la intrare. imi pn castile si muzica incepe sa cante mai tare facadu-ma sa nu imi pase de nimic din jur. Incep sa fredonez melodia preferata. cu telefonul in mana ma asez pe banca de la doar cateva strazi distanta de casa mea. Aici fin in fiecare zi , facand acelasi lucru , ascult muzica , fumez si privesc oamenii de la indepartare, stand pe banca asezata langa mai multi copaci. Aici ma simt de fiecare data in largul meu. inchid ochii si incep sa ma gandesc la clipele cu el.
A trecut atata timp de cand nu ne mai vorbim, si totusi atata timp de cand nu pot sa il uit. Lacrimile incep sa cada, imi pun ochelarii de soare si ma intind pe banca , cu muzica la maxim privesc cerul si il vad doar imaginea noastra de la prima intalnire.. Ne-am cunoscut intamplator, eu lucrand la firma mea iar el dorind sa fie asociat cu min. Stand la biroul meu doar l-am vazut intrand pe usa, avand acel zambesc fermecator mi-a atras atentia pe loc zambindu-ne vorbind de afaceri, eu neluandu-mi ochii de la el. Arata atat de bine imbracat in negru si cu acel sacou gri. Era fermecator
CITEȘTI
Seductii
RomanceSunt trairile unei fete, seduse de baiatul pe care credea ca il iubea. Sentimentul iubirii