II

157 10 4
                                    

Mi-a rasp...nimeni altul decat... Austin
A- Buna...Sofia ce mai faci??
S- Buna, bine , tu??
Daca va intr cine este Austin este un prieten,defapt cel mai bun prieten al meu din copilarie si imi este ca un frate mai mare...
A- Bine...intra sunt cu un prieten.
S- Nu lasa sa nu deranjez.
A- Nu deranjezi. Tocmai tu??
S- Bine...
Am intrat in casa, defapt in living si l.am vazut pe el speram sa nu mai dau in viata mea de el .
S- Ce cauta el aici???
A- Justin??? El ma ajutat sa ma mut aici...dc este vreo problema??
S- Da.
J- Nu.
S- Ce cauta javra asta aici???
J- Nui frumos
S- Ai nu zau??
A- Gata incetati amundoi... okei??? Mai bine.
S- Eu am plecat de aici.
J- Nu... adk lasa... daca v.am deranjat pot sa plec nu este vreo problema.
S- F bine asa sa faci.
J- Bro daca ai vreo problema stii unde sa apelezi.. okei??? Ma bazez pe tne okei??
A- Sigur bro... cum sa nu.. :)))
Justin a plecat si a inchis usa dar nu inainte sami faca cu ochiul... ce handicapat mai este copilul asta... ma scoate din sarite tot timpul...
Dupa doua ore...
S- Eu trebuie sa ma duc cred ca mama este ingrijorata...
A- Sigur... sai spui ca imi este f f dor de ea..
S- Sigur.
L.am pupat pe obraz si am plecat acasa.
Am urcat in camera mea sami fac un dus...DUPA 20 DE MINUTE..
Am iesit din baie imbracat doar cu noua lenjerie intima si din dulap mi.am scos o pereche de colanti animal print si un tricou scurt "i love boy ♡ " alb si niste conversi tot animal print. Si am plecat...
Ma plimbam prin cel mai apropiat park...si m.am pus pe o banca unde mai era o pers...adk nici nu ma intereseaza cine este doar vreau sa na linistesc.
Pov Justin
Dupa ce am plecat din casa lui Austin m.am dus in park...si de o data se pune scineva pe banca unde stateam si eu... si cand ma uit o vad pe ea... Doamne ce am am inceput sa ma indragostesc ca o femeie la prima vedere??? IMPOSIBLE dar TRUE...
J- Buna...
A- Buna...
J- Ce face papusa???
S- Ce drq... In momentul ala in vad pe el...era frumos dar tot caracter jegos avea... Justin... ce cauti aici?? Chiar peste tot unde merg trebuie sa dau de tne???
J- Imi pare rau ca te intristez dar 1. Tu ai venit la Austin acasa si m.ai vazut. Nu am venit eo dupa tne. Si
2. Tu te.ai asezat pe banca langa mne. Si tot tu ai venit in park aici...
Hmmm stai sa ma gandesc cine urmareste pe cine???
S- Ohhh nu te auport... Dau sa plec si ma prinde de mana... ma trage si ma pune in poala lui. Ce drq incerci sa faci?? Dami drumu'
J- Stai calma inca nu vreau sa te fut...
S- Nesimtitule
J- Si mai cum???
S- PROST
J- Ma asteptam la frumos , chipes... dar nu???
Atk se apropie de mne si....
Hahha v.am lasat in suspans astept.
Vot
Com
Macar voua care va place cartea sa stiu daca mai postez sau nu.... daca mai are rost sau nu...
VA ROG NU MA INJURATI DAR PANA NU STRANG MACAR 2 COMM SAU VOT NU MAI POSTEZ...
VA IUBESC...

Spalatorul pop-star (Justin Bieber)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum