Poljubac?

187 11 2
                                    

Nisam znala što više reći,kako reagirati.Ovo se sve desilo u jednoj noći,i to je prenaglo.Gledala sam u pod,bezosjećajno.Moja sestra mrtva je zbog mene.To sam trebala biti ja.Suze su mi same klizile.Andy je pokucao na vrata.Nisam se obazirala.Došao je do kreveta,kleknuo,i pogledao me.Vidio je moje suze i zagrlio me.Njegov miris je bio opojan,jak i jednostavno poseban.Nismo ništa govorili,a imali smo toliko toga za reći.Gledali smo se u oči,gledali smo osobe s kojima nam je suđeno da provedemo ostatak života.Legli smo na krevet i zaspali u tišini,gledajući se.

Andy's POV
Zrake Sunca su me probudile.Ležao sam u krevetu,a ona je bila pokraj mene.Bila je prekrasna,savršena,oduzimala je dah.Njezino tijelo je bilo tako predivno i oblikovano po mjeri.Dodirnuo sam njene svilenkaste uvojke.Osmjehnuo sam se.Nakon što sam ustao,otišao sam s Jeepom do najbližeg Starbucksa da nam uzmem nešto za pojest.Naručio sam i onda shvatio da najmanje novca što imam u novčaniku je 1000 dolara.O crap.Blagajnik me čudno pogledao.Kad sam se vratio,čuo sam upaljen tuš i vidio prazan krevet,uredno složen.Nasmijao sam se.Servirao sam doručak,a tada je došla ona.

Annabelle's POV
Nakon tuširanja izašla sam iz kupaone,obukla se u sobi,krenula prema kuhinji,a tada sam ga vidjela.Stajao je tamo,i gledao u mene smješeći se.
"Dobro jutro" rekla sam mu.
"Hey,jesi gladna?"
"Umirem haha"
Jeli smo tako sat vremena,ali hrane je bilo posvuda samo ne u našim ustima.Borili smo se za zadnji komad palačinke i tada smo došli centimetar blizine.Pogledao me,zatim moje usne,pa ugrizao svoje.Meni je bilo neugodno,ali znala sam što mi se sprema.Njegov parfem je bio opet zanosan,a njegov zadah leden.Poljubio me,a da nisam ni bila svjesna.Srce mi je lupalo 100 na sat,htjelo je izaći,zamalo da nije ni stalo.Andy se savršeno ljubio,a kad smo završili,ja sam otišla pospremiti.

Andy's POV
Ne mogu vjerovat da sam je poljubio.Njene usne imale su okus meda,bile su vrele.Mogao sam čuti kucanje njenog srca,a mogao sam i osjetiti njenu slatku krv.Tako me privlačila.Dok je prala suđe,prišao sam joj iza leđa i obgrlio je.Naglo se okrenula,a ja sam se nasmijao.
"Hoćemo se provozat?"
"Može",rekla je.
Sjeli smo u auto.Vozili smo se dugo i pričali.Saznala je da sam bogat,ali da svejedno volim živjeti izoliran.Rekao sam joj da želim preurediti cijelu kuću,ali da to nisam nikad htio sam.I tako smo odlučili da ćemo to baš danas raditi.Kupili smo pokućstvo,boje i svašta nešto.Smijali smo se i zabavljali.

Annabelle's POV
Bilo je kasno kad smo došli doma i samo smo sve bacili i legli na krevet.Još smo se smijali.
"Oćeš da odem u svoj krevet?"
"Ne,želim da si tu",odgovorila sam i primila ga za ruku.
Približio mi se i poljubio me,a ja sam se okrenula i zagrlio me.Bila sam presretna.Možda je on baš moja srodna duša,kad sam uz njega na sve svoje probleme mogla zaboraviti.Pitala sam se da li se i on tako osjeća.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 13, 2015 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Zabranjeni Vampir i Zaljubljeni AnđeoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora