Dva roky zpět

24 0 0
                                    

Ještě před dvěma lety jsem byla naprosto normální jako všichni. Kolem sebe jsem mívala plno kamarádů, dělala jsem to, co mě bavilo a vůbec jsem měla co jsem chtěla. Ale pak to přišlo.. Z holčičky se stala dá se říct slečna a já začala mít své názory a celkově jsem dospívala. Tou dobou se objevovali první potíže s láskou a různé holčičí problémy.

''Od té doby, co hraju florbal, jsem pro všechny jiná. Někteří mě křivě obviňují, že hraju jen kvůli klukům, ale tak to přece není! Co bych z toho asi měla? Vždyť by to nemělo smysl. Ale co.. Ať si myslí co chtějí, mě už je to jedno! Dělám co mě baví a to je hlavní.' šla jsem na trénink a tohle se mi honilo hlavou.. Vždycky mě to štvalo, ale nic se nedá dělat. Trénink probíhal v podstatě jako vždy, všechno bylo normální, až na konec. Trenér si nás všechny svolal a oznámil, že se v neděli bude hrát u nás a četl soupisku. Ve chvíli kdy jsem zaslechla své jméno, myslela jsem, že se zblázním.. Čekala jsem na to dva roky! A teď tu je můj první turnaj.. Byla jsem celá bez sebe, ale nemohla jsem to dávat moc najevo. Už teď jsem slyšela, jak by se mi kluci vysmáli. V šatně si ze mě pochopitelně dělal každý srandu, že to se mnou prohrajem a tak. Takže nic nového.
Celou sobotu jsem přemýšlela. Nemohla jsem se dočkat. Pořád jsem koukala na hodinky a šla brzy spát, aby mi to lépe uteklo. Ovšem jako vždycky, když se na něco těším, jsem nemohla usnout. Převalovala jsem se až do 7 do rána a pak to přišlo. Zabalila jsem si tašku a rozešla se do haly. Byla plná hráčů! Všechny soupeře jsem si pečlivě změřila pohledem a v šatně se převlékla do dresu s číslem 8. I když jsem ten den hrála v útoku, místo obrany, na kterou jsem byla zvyklá a moje hra nestála za moc, připsala jsem si dva góly a jednu asistenci. I když bohužel nevím, jak ony slavné góly vypadaly, protože jsem pokaždé zavřela oči. Nezapomenutelné. Ten den jsem si taky získala respekt všech protihráčů a to tak, že jsem nešťastnou náhodou shodila toho nejsilnějšího kluka, co tam byl. Ten den jsem ovšem ještě netušila, co se bude dít v dalších sezónách.

Sama proti všemKde žijí příběhy. Začni objevovat