(İyi okumalar)
Mutluluk nedir?
Zengin olmak mı? İstedikleri her şeye sahip olup sağlığına kavuşamayan insanlar var!
Sağlıklı olmak mı? Sağlıklı olan ama sırf parası olmadığı için hırsızlık yapan insanlar var!
Hayatım boyunca hep mutluluğun tam olarak ne olduğunu merak etmiştim. Zengin olmak mı? Türkiye'nin en zengin kadınlarından birinin torunuydum.
Sağlıklı olmak mı? En fazla grip olmuştum bu güne kadar.
Peki niye hep yalnız hissediyordum? Sanırım bunu anlamak için biraz büyümek lazımmış. Hayatım boyunca her istediğim önüme sunulmuştu, çoğu kişiye göre harika şartlar altında büyümüştüm. Ama asla gerçek anlamda sevilmemiştim. Annem ve babamı daha 9 yaşındayken kaybetmiştim. Sadece 9 yıl ben ailemle bu kadar vakit geçirmiştim geri kalan hepsi koca bir boşluktu. Babaannem iyi bir kadındı ama bu onu ilgili biri yapmıyordu. Her şeye sahip olmami sağlamıştı ama asla bana kendi sevgisini vermemişti. Amcaların zaten beni sevmezlerdi onlar için ben hep elin kızı olmuştum. Oysaki aynı kanı taşıyorduk. Annem ve babamdan sonra beni sevdiğini hissettiğim tek kişi dayım Jacob olabilirdi. Babaannemler onu pek sevmezlerdi, elin gavuru diyip onunla konuşmamı bile yasaklamaya çalışmışlardı. Onlara göre dayım deliydi. Ama bana göre hayatımda tanıdığım en zeki insanlardan biriydi. Hatta ingilizce konuşmayı bile bana o öğretmişti. Ama dayım bile gitmişti, ondan 1 yıldır haber alamıyordum. Gittiği her yerde bana ya mektup yazar yada fotoğraf yollardı ama artık telefonla bile aramıyordu. Endişeliydim sahip olduğum tek gerçek aile oydu benim. Ya geri gelmezse ...
"Hey Dünyadan Tılsım'a iyi misin daldın gittin" irkilerek bana seslenen arkadaşıma baktım. Haklıydı yine düşüncelerde boğulmuştum.
"İyiyim ya dalmışım"Yalan
"Yine dayını düşünüyorsun değil mi? Ya kızım bi sal artık belli ki meşgul o yüzden seninle konuşamıyor yoksa biliyorsun seni asla boşlamaz. Belki birini bulmuştur" Dayımı herkesten iyi tanırdım öyle bir şey olsa ilk benim haberim olurdu. Başka bir şey olmuştu işte!
Bir şey...
Yolculuk...
Kader...
Mektuplarda çoğunlukla bunlardan bahsederdi.
Mektuplar!
Onları incelemeliydim. Hepsini ezbere biliyordum ama belli ki bir şeyleri kaçırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Direniş
Science Fiction*Yayın Tarihi:03.01.2022* *Tüm hakları şahsıma aittir* Her şey tepetaklak olmuşken dik durabilir misin ? Yoksa pes mi edersin? Peki ya bildiğin tüm gerçekler yalansa? İyiler kötü, kötüler aslında iyiyse? Ya hiç bir şey göründüğü gibi değilse ? Her ş...