25.03.2021
Sevgili Cara
Nasılsın? Umarım iyisindir. Öncelikle mutlu yıllar! İyiki doğdun! Seni sevdiğimi sakın unutma, bu sene orda olamadım ama emin ol telafi edeceğim. Sana bir sır vereceğim sevgili Cara. Biliyor musun bu gün ünlü bir şirketten teklif aldık. Onlar için teknolojilerini geliştirmemizi istediler biraz inatçı davrandılar ama. Adam fazla hırslı davranıyordu, bu biraz beni şüphelendirdi doğrusu. Ben teklifi red edecektim ama Mason onlara yardım edebileceğini söyledi. Eğer bunu yaparsak gelecek projelerimiz için iyi bir yatırım olacağını düşünüyordu, ama bana göre fikirlerimiz sadece bize özel kalmalıydı. Büyük güçlerin büyük sorumluluklar getirdiği söylenir ama bana göre bu daha büyük bir hırs getirirdi. Gücün verdiği o hırs Mason içinde vazgeçilmez hale geldi sanırım. Çünkü bu olay şiddetli bir tartışma yaşamamıza neden oldu.
Sanırım kader yeniden şekillenmeye başlayacak. Umarım bu olay geleceğimiz üzerinde bir etki yaratmaz...
Her neyse
Kendine iyi bak sevgili yeğenim ve dikkatli ol!
Sevgilerle Dayın Jacob Turner
✨✨✨
11.04.2021
.........
Her şey zamanla değişiyor sevgili Cara. İnsanlar, dünya , hisler, tüm insanlık zaman geçtikçe değişiyor ama bu değişimin iyiye gittiği söylenemez. Eskiden insanlar sevdiklerine değer verirlerdi, şimdi ise küçük bir bahane uğruna sevdiklerini gözden çıkarıyorlar. Doğrusunu söylemek gerekirse bu dehşet verici sevgili yeğenim. İnsan nasıl canından bir parçaya kıyar... Dikkatli ol Cara , kader yavaş yavaş şekillenmeye başladı. Ve sana şunu söyleyebilirim... o gün geldiğinde kimse parasının yada namının gücünü kullanamayacak, herkes ama herkes cezasını çekecek ama beni asıl korkutan masumların zarar görmesi...
.........✨✨✨
.........
Biliyor musun sevgili Cara bu gün biriyle tanıştım. Çok yetenekli bir genç hanımla İsmi Bella. Bella Gonzalez. 18 yaşında olmasına rağmen çok zeki bir genç hanım. Belki bir gün seni onunla tanıştırırım...
.........✨✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Direniş
Science Fiction*Yayın Tarihi:03.01.2022* *Tüm hakları şahsıma aittir* Her şey tepetaklak olmuşken dik durabilir misin ? Yoksa pes mi edersin? Peki ya bildiğin tüm gerçekler yalansa? İyiler kötü, kötüler aslında iyiyse? Ya hiç bir şey göründüğü gibi değilse ? Her ş...