PK-ÖZEL

98 5 0
                                    

İnsanların hayatları özeldir en azından kendisi için Benim hayatım karabatak gibi dipsiz ve kirli . oruspuluk anlamında bir kirlilik değil . Elim de bir çok kavganın kanı var . Dilim de bir çok tartışmanın küfrü . diğer kızlara nazaran küfür etmek beni rahatlatıyor . Ben birçok kişiye sahipken yanlızdım koca bir beyazlığın için de küçücük bir siyahlık insanlar için küçücük bir siyahken kendi içimde bir gökyüzü kadar uçsuz bucaksız bir siyahım.

  Ben aşk'a inanan bir insandım . En azından varlığına inanıyordum. Kitaplarda anlatılışına , Şiirler de aksedilmesine aşktım .

Lez değilim bdnjd yakışıklı görünce bakarım ama kendimi onlara bağlamak , beğendirmek istemedim hiç öyle bir zaman ilk onceligim onlar olmadı .

Düşünüyorum da özel hayatımı niye burada. Bok var gibi anlatıyorum hala anlamadım .

Ben babama aşıktım benle ilgilenmesede varlığını , sıcaklığını hissetmesem de arakamda olduğunu hep bilirim .

Ben de her kız gibi ilk babama aşık oldum .Ama babam işleri gereği hep benden uzak durdu , sevgisini sakladı . Belki beni tehlikeye atmak istemedi , belki korktu çok seversem gider diye . Ama ben babamı hic bırakmam ki . O bunu hic anlamadı.

Ben sırf o gelince benim doğum gününü pastamı yemek ister diye kimseye pastamdan yedirtmezdim . Ama o gelmezdi sonun da ben yerdim .s

psikopat kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin