Egyszer volt, hol nem volt. Az óperenciás tengeren is túl, Afganisztánon is túl, Káposztásmegyeren is túl, volt egyszer 2 ufo testvér. Üfőke és Ufóka. Egyszer elhatározták magukban, hogy mi lenne ha elmennének a Földre szórakozni, spanoskodni, rajoskodni, hisz úgy is unatkoznak otthon. Először elmentek egy kocsmába, ami egy domb tetején volt. Egyszerre csak egy ember mehetett be. Amikor végzett az ivással Üfőke, kiment, és ahogy kinyitotta az ajtót, rányitotta az ott várakozó Ufókára. Ufóka leesett a dombról, le egy útra amin még épp dolgoztak. Átment rajta egy úthenger. Üfőke, miközben rádöbbent arra, hogy testvére nincs mellette, elment keresni. Megtalálta, és hazavitte. Mikor észhez tért Ufóka, nagyon mérges lett és azt mondta elege van az emberekből. Így hát, össze beszéltek, hogy vessenek véget az emberi életnek, és még jól is járnak, mert ők lesznek a bolygó uralkodói. Először még nem volt lézer fegyverük, mert még nem jött meg amit az Wishről rendeltek, ezért vettek egy Trabantot. Először úgy nyírták ki az embereket, hogy megálltak a piros lámpánál és megvárták míg zöld lesz a gyalog átkelő. Amikor ott volt előttük Erzsike néni aki épp a piacról készült haza menni, egyből elütötték és többször is átmentek rajta kocsival. Ezt több emberrel is eljátszották. Aztán ezt 1 hétig csinálták még, de még mindig nem jött meg a lézer fegyverük, ezért úgy voltak velük, hogy vesznek sima pisztolyt és benzint. Megvárták míg el nem kezdődik a fideszes felvonulás, de előtte természetesen mindenhova kiöntötték a benzint. Amikor mindenki odaért, meglőtték a benzint és mindenkit felgyújtottak a francba. És, hogy unalmassá ne váljon a napjuk robbantgatni is szerettek volna. Így hát, elmentek a Corvin plázához a parkolóba és felgyújtották a kocsikat. Vártak még 2 hetet, végül megjöttek a lézer fegyvereik. Ezzel a maradék életet is kioltották. De látták, hogy Erzsi néni még él, ezért még egyszer átmentek rajta a nagyon szép naplementében és boldogan éltek, amíg Erzsi néni fel nem kelt a földről és nem ütötte agyon mindkettőjüket a séta botjával.