~Kaisla~
Katson viatonta tyttöystävääni. Jos häntä viattomaksi enää voi kutsua. Ainakaan tässä yhteydessä. Minä taisin viedä sen viattomuuden jo silloin, kun ensimmäisen kerran ujutin sormeni hänen pikkuhousuihin.
“Kaisla”, hento ääni saa minut takaisin tähän hetkeen. Tähän kuumaan ja hikiseen kesäyö hetkeen. “Niin rakas?” kysyn hymyillen rakastavasti. Liina katsoo minua takaisin hymyillen vähintäänkin yhtä rakastavasti. En tajua, miten ikinä sain hänet elämääni.
“Voisitko sä hoidella mut tällä kertaa hitaasti ja hellästi?” tyttöystäväni kysyy tapittaen minua persoonallisilla silmillään. “Tottakai. Ihan miten sä vaan haluat”, sanon ja painan hellän suudelman hänen huulilleen. Hän hymyilee ja kietoo kätensä niskani taakse. Hän tukistaa hieman yli kasvanutta niskasiiliäni.
Erkanen suudelmasta ja ujutan käteni hitaasti Liinan valkoisen t-paidan alle. Hivelen hänen kylkiä saaden kylmät väreet kulkemaan hänen kehonsa läpi. Virnistän somasti ja siirrän käteni hänen rinnoilleen. Liina hymyilee minulle.
Puristan pehmeitä rintoja hellästi. Liina kallistaa päätään edelleen hymyillen. Lähtisikö tuo hymy koskaan pois? Toivottavasti ei. Se on kauneinta, mitä tämä maa päällään kantaa. Täydelliset huulet somasti ylöspäin.
Vedän valkoisen t-paidan pois Liinan nostaessa yläkroppaansa hieman. Katson tyttöystävääni, jolla on enää vain pikkuhousut jaloissaan. Pikkuhousut ovat muuten valkoiset, mutta niissä on pieniä vaaleanpunaisia palloja. Aika söpöt.
Levitän Liinan jalkoja ja asetun niiden väliin. Painan huuleni taas Liinan omille ja ujutan kieleni hänen suuhunsa. Hento kieli omaani vasten on aivan liian hyvän tuntuinen.
Vetäydyn kielarista jonkun ajan kuluttua. Liinan huulet ovat raollaan ja hän katsoo minua silmiini hengittäen hieman normaalia raskaammin. “Sä oot sulonen”, sanon hiljaa ja painan suukon hänen nenän päähän. Liina naurahtaa.
“Mitä jos keskittyisit enemmän tonne mun alakertaan ja vähemmän mun naamaan?” Liina ehdottaa viekkaasti hymyillen. On minun vuoroni naurahtaa. “Ehkä, mut sä käskit olla hidas”, sanon ja painan huuleni hänen vasemmalle rinnalle. Imen hennosti sen ihoa.
Teen muutaman fritsun ja keskityn sitten nuolemaan ja imemään rinnan nappulaa. Purenkin sitä hennosti. Liina mumisee jotain todella hiljaa. Teen saman käsittelyn oikeallekin rinnalle ja katson sitten tyytyväisenä teostani.
Liinan kasvot ovat alkaneet punoittaa somasti. On laitonta näyttää noin hyvältä ja viattomalta tällaisessa tilanteessa. Minä itse en ole viatonta nähnytkään...
Vien sormiani ees taas Liinan lantiolla ja lopulta tartun hänen pikkuhousujen reunaan. Peruutan vähän ja vedän näppäristi nuoren naisen pikkuhousut pois. Hän katsoo minua hymyillen odottavasti.
“Voisiks säki ottaa ton t-paidan pois? Sulle tulee kuuma ja mäki haluun nähä sut ilman rihman kiertämää”, Liina pyytää purren hieman huultaan. Virnistän hänelle ja vedän mustan t-paitani pois. Heitän sen lattialle ja peruutan sitten vielä vähän lisää.
Luon viimeisen katseen Liinan silmiin, ennen kuin kumarrun hänen haaroihin. Terävä henkäisy kantautuu korviini, kun painan huuleni toisen herkkään paikkaan.
Annan kieleni tehdä töitä. Vien sitä ympäriinsä saaden Liinan huokailemaan ja mumisemaan. Hänen kädet eksyvät hiuksiini ja jalat kiertyvät ympärilleni.
Lopetan hetkeksi ja katsahdan ylöspäin. Liina katsoo minua kasvot punaisina, huulet raollaan ja silmät tuikkien. “Sä maistut hyvältä”, sanon. Liinan kasvot punehtuvat entisestään. Hän kuitenkin hymyilee minulle ja silittää hiuksiani.
Nousen polvilleni ja kömmin Liinan viereen. Vedän hänet lähelle itseäni ja ujutan toisen käteni hänen herkkään paikkaan. Punahiuksinen naisen alku henkäisee ja painaa kasvonsa rintakehääni vasten.
Liina värähtelee itseäni vasten ja huohottaa. Nopeutan käteni liikettä. “Kaislah!” Liina voihkaisee ja samassa hänen kehonsa rentoutuu. Hymyilen tyytyväisenä ja nostan Liinan katseen itseeni hänen leuastaan. Katson kauniita silmiä.
“Oisko naku uinti?” ehdotan. Viileä vesi voisi tehdä hyvää hiestä nihkeille kehoille. Liina hymyilee heikosti ja nyökkää. Hän nousee hieman ja painaa huulensa omilleni. Kehomme myötäilevät toisiaan.
~~~
Sanoja 550
Mä en tosiaankaan tiedä, missä pilvissä mun aivot oli ku kirjotin tän. Tää on muutenki vanha juttu, jonka päätin nyt vaan julkasta randomisti mun synttäreitten kunniaks. Mutta toivottavasti nautitte I guess😂🌈