yeni yıl yeni başlangıçlar

167 4 2
                                    

Meraba...Ben Melis 16 yaşındayım .Aslan burcuyum 9.sınıf ögrencisiyim .Ve İzmir 'de yaşıyorum. Lise .....Offf aşırı derecede korkuyorum ben hep yeni yerlerde olmaktan korkmuşumdur .İste yine böyle korktuğum sabahlardan birine uyandım.GAZİEMİR ANADOLU LİSESİNE gidiyorum.Gerçi geçen sene okulu götüme takmayışımdan anca meslek lisesi bekliyordum ve şaşırmıştım. Okul 8.10 da başlayacaktı yolu düşünerek yarım saat önceden çıkmıştım yola .Uğur getirir düşüncesiyle en sevdiğim tişörtü ve kotumu giymistim kıvırcık saçlarım bi türlü düzene girmiyordu zaten. Bahçenin kapısında durdum .Derin bir oh çektim .Acaba neler olacaktı 4 sene buralarda .Aşık olacak mıydım acaba ?Artık sorgulamayı bırakıp girdim içeri .Müdür kendisinin kısa sandığı destansı bi konuşma yaptı.Hadi ama daha yeni geldik hemen bezdirilmezki böyle ??????Listeden "c" şubesinde olduğumu öğrendim 9 senden beri aynı şube hadi hayırlısı. Sınıfa girdim ..Küçük minion bi kızın yanı bostu "gelmek istermisin "dedi. Oturdum .Etrafa bi göz gezdirdim de iyi bi sınıfa benziyordu ...Ve şükürler olsun şuana kadar aşık olmadım ..Şu lise aşkı işini kafaya fena takmıştım . Hiç aşık olamamıştım ve gerçekten insanların birbirlerini hiç bir bağ olmadan canından çok sevmeleri garipti..yeter artık şu yanındaki. Kız kouşup duruyor biraz onu dinlesen...dedi iç ses .Sözünü dinleyip kıza odaklandım gayet şirin bir yüzü vardı. Ve resim çizmeye bayıldığını söyledi. Harika işte arkadadaş olabilirdik.

koca kafaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin