tanışma evreleri.

47 0 0
                                    

Saçma sapan bi rüyayla uyandım saat 6 bucuktu. Tökezleyerek yataktan kaltım ve banyoya sürüdüm ayaklarımı. Yüzüme buz gibi soğuk suyla yıkadım. Evet sabahları bu soğuk su çok iyi geliyordu. Dinçleştirici bir yanı vardı. Saçlarımı herzamanki gibi açık kalacaktı çünkü bu saçı toplamaya gerçekten üşeniyordum. Kıvırcık saçlı olmayan bilemez ...
Okulun daha ilk haftası olduğu için gine serbest gitmeyi planlıyordum. Üzerimde güzel duran siyah yüksek belli dar kotumu ve artic monkeys yazılı tişörtümü giydim. Evet işte Melis buydu. Çantamıda alıp durağa gittim. Otobüs 5dk sonra geldi. Dün onun bindiği durağa gelmiştik. Veeeee EVET BİNDİ. Yanım boştu. Lütfen yanıma otursun lütfen yanıma otursun... Geldi ve EVET YANIMA OTURDU. O an 273774484917 saniye kalp krizi falan geçirdim sandım. Kalbim küt küt atıyordu. Ve öksürük krizine girmiştim. Bana "iyimisin?" diye sordu. Bana !BANA iyimisin? Dedi.
Şoku atlatıp "iyiyim saol "dedim sonunda. Küçücük minnacık güldü. Ay çok tatlı gülüyor be .... "Dün seni durakta görmüştüm aynı okulda mıyız?" ha? Ne? Dün ?beni ?durakta ?görmüş?
Aman kızım be çocuk konuşmaya çalısıyor sen. Sıçıp batırıyorsun!
Sen bi sus!iç ses !
Çocuğa Emre 'ye "a evet aynı okuldayız 10. Sınıfmısın ?" dedim ."Evet 10 -c "dedi. Ha? Şubesini niye söyledi acaba ????
Sonra tek kelime bile etmedi bende etmedim. İndik okula birlikte yürüdük.

koca kafaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin