𝗔𝘀 𝗮 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻 𝗲𝗻𝘁𝗲𝗿𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗼𝗿𝗹𝗱, 𝗵𝗲/𝘀𝗵𝗲/they 𝗰𝗮𝗻 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘀𝗲𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁 𝘀𝗵𝗶𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘂𝗽𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲𝗺. 𝗕𝘂𝘁 𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗴𝗿𝗲𝘄 𝗼𝗹𝗱, 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗰𝗵𝗮𝗻𝗴𝗲𝘀 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝗮 𝗱𝗮𝗿𝗸 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗶𝘀𝗰𝗵𝗲𝗶𝘃𝗶𝗼𝘂𝘀 𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁. 𝗡𝗼𝘁 𝗮𝗯𝗹𝗲 𝘁𝗼 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗼𝗹 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗱𝗮𝗿𝗸𝗻𝗲𝘀𝘀, 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗮𝗹𝗹 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗹𝗶𝘃𝗲𝘀 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝗼𝗱 𝘁𝗼 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘀𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗵𝗲𝗺𝘀𝗲𝗹𝗳 𝗯𝘂𝘁 𝗱𝗼 𝘆𝗼𝘂 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗴𝗲𝘁 𝗳𝗿𝗲𝗲𝗱 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗱𝗮𝗿𝗸 𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗴𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘄𝗮𝘆 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗽𝗿𝗲𝗰𝗶𝗼𝘂𝘀 𝗹𝗶𝗳𝗲? 𝗡𝗼, 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗱𝗮𝗿𝗸 𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗰𝗵𝗮𝘀𝗲𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝘂𝗻𝘁𝗶𝗹 𝘆𝗼𝘂 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗶𝘇𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗿𝘂𝘁𝗵.𝗔𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝗿𝗼𝘄 𝗼𝗹𝗱𝗲𝗿, 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝘀𝗲𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗮 𝗱𝗶𝗳𝗳𝗲𝗿𝗲𝗻𝘁 𝘄𝗮𝘆. 𝗜𝘁'𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗳𝗮𝗻𝘁𝗮𝘀𝘆 𝘄𝗼𝗿𝗱 𝗮𝗻𝘆𝗺𝗼𝗿𝗲, 𝗶𝘁'𝘀 𝗮 𝘄𝗼𝗿𝗹𝗱 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂'𝗹𝗹 𝘀𝗲𝗲 𝘀𝗲𝗹𝗳𝗶𝘀𝗵 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲, 𝗺𝘂𝗿𝗱𝗲𝗿𝗲𝗿𝘀, 𝗿𝗮𝗽ists, 𝗺𝗮𝗳𝗶𝗮𝘀, 𝗰𝗿𝘂𝗲𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝗼𝗳 𝗰𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲 𝗵𝗲𝗮𝗿𝘁𝗹𝗲𝘀𝘀 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲. 𝗙𝗶𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗹𝗼𝘆𝗮𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝗳𝗮𝗶𝘁𝗵𝗳𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗶𝘀 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮𝗻 𝗲𝘂𝗽𝗵𝗼𝗿𝗶𝗮 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗽𝗮𝗿𝗲𝗻𝘁𝘀 𝗿𝗲𝗰𝗶𝘁𝗲𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁.
𝗦𝗼𝗺𝗲𝘁𝗶𝗺𝗲𝘀 you ponder why. W𝗵𝘆 𝗱𝗶𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗲𝗻𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗶𝘀 hateful 𝘄𝗼𝗿𝗹𝗱? Tears streaming into a pillow, you whisper why. You want to scream it into the starless, lonely night, why. But still, you whisper and whisper like a single flame going awry. Before that single flame goes out, it whispers something. Come closer, can you hear it? Believe, it says.
Believe.
𝗕𝗲𝗹𝗶𝗲𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗻 𝘆𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲𝗹𝗳 𝗶𝘀 𝗺𝗼𝘀𝘁 𝗵𝗮𝗿𝗱𝗲𝘀𝘁 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗱𝗼. 𝗕𝘂𝘁 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗼 𝗶𝘁, 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗲𝗲𝗹 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗵𝗮𝗽𝗽𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗲𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗶𝗻 𝗮𝗻𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘄𝗮𝘆, 𝗮 𝘄𝗮𝘆 𝗶𝗻 𝘄𝗵𝗶𝗰𝗵 𝗻𝗼 𝗼𝗻𝗲 𝗰𝗮𝗻 𝘀𝘁𝗼𝗽 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗮𝗰𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗶𝘀𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺𝘀.
𝗜𝗻 𝗹𝗶𝗳𝗲, 𝘆𝗼𝘂'𝗹𝗹 𝗺𝗲𝗲𝘁 𝗮 𝗹𝗼𝘁 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲.
1. 𝙏𝙝𝙚 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙬𝙝𝙤 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙨𝙩𝙤𝙥 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙮𝙤𝙪.
2. 𝙏𝙝𝙚 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙬𝙝𝙤 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙨𝙪𝙥𝙥𝙤𝙧𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙮𝙤𝙪.
3. 𝙏𝙝𝙚 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙬𝙝𝙤 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙣𝙤𝙩 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙨𝙪𝙥𝙥𝙤𝙧𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙮𝙤𝙪, 𝙗𝙪𝙩 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙨𝙝𝙤𝙬 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙡 𝙨𝙞𝙙𝙚𝙨 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙡𝙙.𝗦𝗼 𝗹𝗲𝘁 𝗺𝗲 𝗯𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗵𝗶𝗿𝗱 𝗼𝗻𝗲 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗹𝗳𝗲, 𝗺𝘆 𝗱𝗲𝗮𝗿 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿. 𝗧𝗵𝗲 𝗟𝗮𝗻𝗱 𝗼𝗳 𝗙𝗿𝗲𝗮𝗸𝘀 𝗶𝘀𝗻'𝘁 𝗮 𝗰𝗼𝗺𝗺𝘂𝗻𝗶𝘁𝘆 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝗿𝗸 𝘁𝗼 𝗴𝗿𝗼𝘄 𝗶𝘁. 𝗜𝘁'𝘀 𝗮 𝗰𝗼𝗺𝗺𝘂𝗻𝗶𝘁𝘆 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗻𝗼𝘁 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝘄𝗲 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝘄𝗼𝗿𝗸 𝗯𝘂𝘁 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝗵𝗲𝗹𝗽 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗰𝗮𝗿𝗲𝗲𝗿𝘀, 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗲𝗲𝗹 𝗯𝗹𝗲𝘀𝘀𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗼𝗺𝗳𝗼𝗿𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲, 𝗱𝗼 𝗮𝗹𝗹 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗿𝗮𝘇𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗳𝘂𝗻 𝗮𝗰𝘁𝗶𝘃𝗶𝘁𝗶𝗲𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝘂𝗰𝗵 𝗺𝗼𝗿𝗲!
𝑾𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖, 𝒎𝒚 𝒅𝒆𝒂𝒓 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓!
YOU ARE READING
THE LAND OF FREAKS HIRING BOOK
RandomCome to the lands of lost and lonely Don't be afraid, we'll be one big family Of freaks, like you and me I know a place where the bruised and broken Live like the kings and queens of tragedy Just freaks, like you and me WE ARE THE FREAKS! Welcome t...