1.bölüm

60 5 1
                                    

New York'un sıcak bir gününde alışverişten çıkan Taylor elinde poşetlerle yürürken bir adama çarpar...Merak etmeyin poşetleri verip adam yola devam eder. Ne yani aptal öykülerdeki gibi birbirlerine aşık mı olucaklardı tabiki hayır.
Elindeki poşetlerle beklerken özel şöförü geldi ve onu aldı,evde poşetleri açıp baktı. Babasına biraz yürüyeceğini arkasından kimsenin gelmemesini söyledi ne de olsa zenginlerdi Taylor'un babası iş adamıydı. O adamdan her bok beklenirdi. Starbucks'da bir latte içti ve masada oturdu karşı masadaki çifti dinliyordu. Ve arkadaşı Angel'i gördü Angel yanına oturdu ve:
"Naber tatlı böcek"
"İyi tatlım sen,ayrıca burda ne işin var Angel." (Aslında Angel orosbunun tekidir.)
"İyi canım yaa sevgilimi bekliyodum."dedi.
Sonra dışarıdan gelen bir sesle ikiside irkildi! Kavga çıkmıştı. Starbucks'taki herkez kavgayı ayırdı.Kavga edenlerden biri Taylor'un dikkatini çekmeyi başardı ama bunu Angel'a belli etmemek için çabalıyordu,kızarmıştı. Çocukta Taylor'a bakmıyor değildi,bi dakika Angel nerde? Salak gitmişti bile. Tekrar yerine geçip oturdu ve yaklasık 2-3 dakika sonra o çocuk Taylor'un yanına geldi.
"Meraba Ben Peter"
"M-m-m-meraba"
"Heyecan yapmana gerek yok okadarda yakışıklı değilim ;)." Bunu alaycı bir tavırla söyledi ve ardından güldü.
"Ben T-Taylor"
"Bir şey içermisin?"
"Hayır teşekkür ederim"
Sanırım Taylor'un kalbi durdu,yok yok atıyo.
Peter:
Benimle çıkarmısın?
"!!??!?!?!?!?" Taylor çok şaşırdı ve cevap verdi.
"Şimdimi,hemenmi. Daha yeni tanıştık."
"Üzgünüm güzelliğin karşısında sabredemedim" dedi. Taylor cevap vermedi sadece ufak bi gülümseme attı ama kalbi "pata küte" atıyodu.
Sonra Peter:
Telefonumu kaybetmişim senden arayabilirmiyim dedi ve telefonumu aldı. Az sonra cebinde telefonu çaldı ve numaramı kaydetti.
"Çok uyanıksın" dedim.
"Öyleyimdir" dedi.
Ikiside evlere dağıldı ve ikiside kendinde degildi.
Eve vardığında babası Nerde kaldın? Diye sordu
"Starbucks'daydım baba" dedim.

Arkadaşlar ilk bölüm biraz kısa oldu ama gelecek bölümler fazla uzun olucak begendiyseniz veya begenmediyseniz yorum yapmayı unutmayın :)


NEW YORK YABANCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin