bölüm 2

7.1K 122 101
                                    

2. Bölümm geldii oy vermeyi unutmayın lütfen.💓

Bir süre sonra son ses müzik açılmış, rengarenk ışıkların çıktığı bir mekanın önüne çekti arabayı, neden buraya gelmiştik ki? Arabadan indiği anda gazeteciler etrafın da bulundu.

"Uras bey yeni bir projeye imza attığınız söyleniyor, doğru mu?"

"Uras bey, arabada ki hanfendi kim? Yeni bir aşk mı doğuyor yoksa?"

Söylenen hiçbir şeye cevap vermeden hızlı adımlarla gelip kapımı açtı ve içeriye girdik, kapıda duran görevli
"Hoş geldiniz efendim". Çok mu önemli biriydi? Evet, sanırım öyleydi herkes etrafında dört dönüyordu..
İlk defa bar görmüştüm bir sürü insan vardı gürültülü bir ortamdı sarhoş insanlar gözüme garip geliyordu. Etrafı izlerken elimden tuttu ve görevli birine "odam hazır mı?" Diye sordu, şöyle bir cevap aldı "Evet efendim başka bir isteğiniz var mı?" diyerek ceketini ilikledi görevli, "hayır" diye cevap verdi adama.
Üst kata çıkmıştık, aşağıdaki gürültülü ortamdan çok farklıydı neredeyse kimse yoktu sadece biz vardık açıkçası biraz korkmuştum ama iyi birine benziyordu bana zarar vereceğini pek sanmıyordum.
Bir odanın kapısını açtı ve içeri girmemi istedi. Deri koltuğa oturdum eteğimi düzelterek, bacaklarını hafif açarak karşıma oturdu.

Uras; anlat şimdi küçük kız,

Uras; neden evin yok? Ailen nerede?

Zeren; bak.. gerçekten çok yorgunum bu kafayla sana mantılı bir açıklama yapamayacağım. Sadece şunu bil, ailemle sorunlarım vardı ve şehir dışına kaçtım.

Uras; ne! Sen ciddi misin? Tek başına nasıl böyle birşeye kalkışırsın?

Uras; sonrasını düşünmedin mi? Evinden kaçmak ne? ben seni bırakıp gitseydim şuan sokakta olabilirdin. Bunları hiç mi düşünmedin kızım!

'diyerek sesini yükseltti.'

Biraz irkilmiştim. Dolmuş gözlerimle yüzüne baktım.. korktuğumu anlamıştı galiba, yüzünde küçük bir pişmanlık görüyordum.

Zeren; b-ben.. düşünmüştüm,

Zeren; sadece bir şeyler ters gitti.

'biraz sakinleşmişti. Koltuktan kalkıp yanıma yaklaştı.'

Uras; anladım.. sesimi yükselttiğim için özür dilerim. korkutmak istememiştim.

Uras; sabah konuşacağız bunları tamam mı?

Uras; çok yorgun ve bitkin görünüyorsun.

Uras; şimdi evime gideceğiz, sıcak bir duş alıp uyuman gerektiğini düşünüyorum, bu seni rahatlatacaktır..

'onunla gidecektim başka çarem yoktu.
Başımı olumlu anlamda salladım ve kalktık..'
Saat çok geç olmuştu neredeyse sabah olacaktı. Bar tamamen boşalmıştı içeride ki görevli ve bizden başka kimse yoktu.
Arabaya geçtik..

Uras; adını hâlâ bilmiyorum küçük kız.

Zeren; zeren, adım zeren.

Uras; güzel bir adın var.

Uras; anlamı nedir peki?

Zeren; zeki, anlayış sahibi ve kavrama yeteneği yüksek anlamına geliyor..

Uras; tam sana göre bir isim olduğunu düşünüyorum.

'diyerek gülümsedi. Küçük bir tebessüm oluştu yüzümde.'

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 04, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

daddy issues zeren (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin