hoe het allemaal begon...

47 0 0
                                    

Pov Nisrina
Ik was een serie aan het kijken op mijn kamer , toen me vader me riep .
Ik ging naar beneden en vroeg wat er was , "Ik heb iets heel doms gedaan , waardoor ik nu in de geldproblemen zit ." zegt mijn vader sireus . Naast hem zit mijn moeder en ze gunt me geen blik , bij allebei mijn ouders zie ik pijn in hun ogen . Wat zou er toch zijn ? "Je moet nu goed luisteren , we kunnen dit probleem maar met een ding oplossen , om je uittehuwelijken ." zegt papa . Mijn broer zit op de sederi mee te luisteren . Even kijk ik naar hem , om te zien of hij lacht . "Oké , heel grappig weer , waar zijn de camera's?" vraag ik lachend . Iedereen is stil , "T is geen grap zusje" zegt Anass . Shit , thats deep . Een traan verlaat mijn wang , dit kan niet , dit mag niet . Ik word misselijk met de gedachte al , ya Allah . "Nee , dit kan niet . Ik heb nog een heel leven voor me en dan besluiten jullie mij nu uittehuwelijken? Ik ging nog werken , ik wil dit niet ." schreeuw ik . Mijn vader kijkt me schuldig aan . "Mama , Allah y rahm walidin" zeg ik nog . Mama huilt en geeft me een knuffel . "Je schoonouders komen zo in de middag , om te praten" zegt Anass. Huilend ren ik naar boven , ik barst uit in tranen . Ya Allah , waarom . Is dit mijn maktab? Ik lig op bed en besluit te gaan douchen . In de douche denk ik na over wat mij te wachten staat , dat ik een huis met iemand moet delen die ik niet eens ken . Dat ik waarschijnlijk niks mag , en het ergste mijn familie . Hou je taai , Nisrien . You can do this .
Als ik klaar ben met een 15 minuten douch , doe ik mijn skincare en maak mij lichtjes op .
Daarna pak ik een classy outfit

I love it ! Ik heb al zoveel meegemaakt dat ik heb geleerd positief te blijven ten alle tijden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

I love it ! Ik heb al zoveel meegemaakt dat ik heb geleerd positief te blijven ten alle tijden . En altijd hamdoulilah te zeggen . Ghair insha Allah .
Daarna bel ik Dina op , ik vertel haar alles , mijn nicht en mijn beste vriendin in een . We zijn al onafscheidelijk sinds kleinst af aan . Ik bel haar op . "Wacht ik kom er nu aan !" roept ze door de telefoon . Ze zal er snel zijn want ze woont twee straten verderop .
Ik lig op bed en zie dat de deur opengaat . "Dina!" roep ik blij . "Heey schat , hoe gaat het?" vraagt ze . "Kan beter maar alhamdoulilah , jij?" vraag ik . "Hmdl" zegt ze . Ik glimlach , altijd als ik haar zie dan ga ik helemaal stuk , maar in deze situatie niet . Er glijdt een traan over mijn wang . "Awhh , habibi kom hier" zegt ze en geeft mij een dikke knuffel . "Het komt goed , als die motherfucker jou een keertje aan raakt , ik bombardeer hem en zijn auto . Period" zegt ze . Ik ga helemaal stuk . "Het is vast zo een stink illie die niet doucht ." zeg ik lachend . We gaan beide stuk en ruimen het huis op voor de visite . Wanneer ik een deur bel hoor race ik naar de deur . Dina loopt achter me aan . En in een rijtje staat iedereen achter mij , uh weird . Daarna maak ik de deur open , ik zie een vrouw , zelfde leeftijd als me moeder , een man met een baard . En dat was het ? Ik groet ze allemaal , de vrouw is zo aardig , ze voelde meteen vertrouwd . Ook de man groet ik , hij lijkt me ook een lieve man . Maar was de jongeman? Verward loop ik naar de keuken en tref daar mama aan , ze ziet er verdrietig uit . "Niet verdrietig zijn mama" zeg ik . Ze geeft mij een knuffel . "Ken bghik Nisrien inou" zegt ze verdrietig . "Allah m3a sabireen mama djeli ." zeg ik terwijl ik een kusje plant op haar voorhoofd . Ze glimlacht lief en loopt naar de woonkamer . Ik maak atay en loop daarna ook naar de woonkamer . In de woonkamer bleef ik voor mij uitkijken , Dina en mijn toekomstige schoonmoeder zaten naast me . Ze pakken allebei mijn hand . Zo lief , ze hebben het over het huwelijk en de bruiloft . Ik let niet eens op , hier en daar gun ik mensen een glimlach . "Oké , we weten dat het iets krabjes is maar we moeten de bruiloft voorbereiden in 3 dagen ." zegt mijn schoonmoeder. Ik knik , na een uurtje zijn ze weg . We ruimen op en dan ga ik naar mijn kamer met Dina . "Oké schat , we gaan deze 3 dagen goed genieten , dit zijn de laatste drie dagen ." zegt Dina . "Yess , kom filmavond !" roep ik blij . Ik verricht nog mijn gebed . In sujood hou ik het niet meer vol , ik laat alles los en barst uit . Ik praat met Allah en doe dua dat het allemaal goed komt . Er is een last van mijn schouder afgevallen .

We zetten prisonbreak aan en wat films . We hebben zoveel gepraat en verhalen aan elkaar verteld . Even vergat ik alles , Dina is een persoon waarmee ik alles kan delen . My ride Or die .
Om 05:00 zijn we nog niet uitgepraat , maar daarna besluiten we te slapen aangezien we morgen een jurk moeten kopen . Ik had het anders voorgesteld , dat ik een jurk zou kiezen wanneer ik er klaar voor was . Maar nu moet het onder dwang . Ik en Dina vallen samen in slaap .
Met wie zou ze moeten trouwen?
Gaat ze ooit nog het geluk vinden?
In het volgende deel zie je hoe de personages eruit zien!
🤍
Much love
C&M
X

My Partner In Crime❤️‍🔥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu